کد خبر: ۸۶۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 16 June 2020
تابناک/امام‌جمعه رودسر با اشاره بر اینکه حوزه‌های گردشگری شهرستان رودسر برای گردشگران مقید به فرهنگ منطقه باز است، گفت: تفرجگاه‌های شهرستان رودسر مکان امنی برای جولان دادن هنجارشکنان نیست.
مقابله با هنجارشکنان در حوزه‌های گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی امشب در مراسم همایش امربه‌معروف و نهی از منکر که در سالن شهید نارنجی چابکسر برگزار شد، اظهار کرد: ترویج بدحجابی نوعی تجاوز به حقوق دیگر افراد جامعه است.

وی با بیان اینکه حجاب علاوه بر مسئله شرعی بودن یک مقوله فرهنگی است، افزود: افراد بدحجاب ناقل منکر بوده و دیگر افراد جامعه را هم آلوده می‌کنند.

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر لزوم گسترش و تقویت امربه‌معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک وظیفه عمومی تصریح کرد: کسی با حضور گردشگر در تفرجگاه‌های شهرستان رودسر مخالف نیست اما متأسفانه عده‌ای تصور می‌کنند که باید یک آزادی بی‌حدومرز در این مناطق حاکم شود.

وی از آمران به معروف و ناهیان از منکر خواست تا با تذکر لسانی از گردشگران بخواهند که به اصالت فرهنگی منطقه احترام بگذارند و گفت: از نیروهای انتظامی شهرستان رودسر قدردانی می‌کنیم که بدون تعارف و جدی به میدان آمدند و با هنجارشکنان در حوزه‌های گردشگری برخورد می‌کنند. 

روحانی با تأکید به مسؤولین شهرستان رودسر در فراهم کردن امکانات طرح سالم‌سازی دریا بیان کرد: خوشبختانه مسؤولین رودسر با جدیت پیگیر هستند و با ایجاد خاکریز شنی در سواحل و مسدود کردن منافذ ورودی به دریا شرایطی فراهم کرده‌اند تا از ورود خودروها به ساحل جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های گردشگری شهرستان رودسر برای گردشگران مقید به فرهنگ منطقه باز است، گفت: هنجارشکنان و گردشگرانی که به فرهنگ ما دهن‌کجی کنند برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که رودسر جای امن و محل جولان دادن برای افراد هنجارشکن باشد.

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر گسترش طرح ناظر در سطح شهرستان برای مقابله با افراد بدحجاب افزود: خوشبختانه این طرح موفقی بوده و می‌تواند کمک بزرگی در اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار