از 15 شهریور آغاز می شود
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام از توزیع کتاب های درسی دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی این استان از 15 شهریور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 31 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی بیرانوندی با بیان اینکه 80 کتاب فروشی توزیع کتب درسی در استان را بر عهده دارند، اظهار کرد: در مجموع 600 هزار جلد کتاب بین بیش از 100 هزار دانش آموز در استان آماده توزیع است.
وی با بیان اینکه بهای پرداختی کتاب های درسی در پشت جلد آنها درج شده و باید مطابق آن پرداخت شود، افزود: اولیا دانش آموزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا دریافت اضافه وجه می توانند به منظور برخورد با متخلفان مراتب را به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود اطلاع دهند.
بیرانوندی تاکید کرد: همچنین هماهنگی های لازم در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در این سازمان انجام گرفته تا در سال تحصیلی 95 - 94 هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام یادآور شد: به منظور کمبود نیروی انسانی در دروس رشته فنی و حرفه ای و کار و دانش و همچنین علوم پایه از تعدادی فرهنگی بازنشسته دعوت بکار خواهد شد.
وی همچنین به طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان نیز اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح 9 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان مورد سنجش قرار گرفته اند.
بیرانوند خاطر نشان کرد: از این تعداد، 50 نوآموز برای ثبت نام به مدارس استثنایی ارجاع شده و سلامت مابقی آنها مورد تایید قرار گرفت و ثبت نام آنها در مدارس عادی انجام شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های بعمل آمده جشن آغاز سال تحصیلی 95 - 94 با شکوهتر از سال های قبل در مدارس این استان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار