کد خبر: ۸۶۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 12 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،اتاق اصناف یاسوج با اشاره به شایعه ابتلای اعضای یک واحد فروش پوشاک به کرونا در این شهر در اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرد.
به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف یاسوج در این اطلاعیه آمده است:
 اخیرا شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر انتقال ویروس کرونا در سطح یاسوج از طریق یک واحد صنفی فروش پوشاک منتشر شده که موجب ترس و وحشت در بین مردم شده است که ضمن رد این‌ موضوع صراحتا اعلام می شود که تمامی پیام های ارسالی از سوی برخی افراد غرض ورز در فضاهای مجازی جعلی بوده و کذب محض است و برخورد قانونی با انتشار دهندگان این خبر که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، از طریق پلیس فتا و دستگاه‌ قضایی، پیگیری و در حال انجام است.
لازم به ذکر است که اتاق اصناف مرکز استان به همراه واحد بازرسی اصناف و گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی با تلاش شبانه‌روزی خود برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را در شهرستان بویراحمد با جدیت پیگیری می کنند و صنف پوشاک فروشی مذکور در حال حاضر مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.
در این اطلاعیه از همشهریان تقاضا شده هر گونه اطلاع رسانی و اخبار صنفی  اتاق اصناف را از رسانه ها و خبرگزاری‌های معتبر دریافت کنند.
همچنین دکتر محمد یزدان‌پناه، سرپرست شبکه بهداشت بویراحمد در این زمینه با کذب خواندن این شایعه گفت: تا تاریخ ۲۲ خرداد ماه نام هیچ کدام از کارکنان این فروشگاه بین کسانی که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار