کد خبر: ۸۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 30 August 2015

مدیرکل استاندارد البرز با تاکید بر اجباری بودن استاندارد انواع نوشیدنی ،درخصوص عرضه و فروش آب میوه بدون نشان استاندارد در حاشیه خیابان ها و جاده ها هشدار داد.

فتانه شکرالهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: با توجه به فصل گرما و نیز شکایت های مردمی از عرضه و فروش آب میوه بدون نشان استاندارد در حاشیه خیابان ها و جاده ها ، این اداره کل به مصرف کنندگان توصیه می کند از مصرف آب میوه غیراستاندارد و غیربهداشتی خودداری کنند.

وی اظهار کرد: بازرسان اداره کل استاندارد البرز در صورت مشاهده عرضه آب میوه غیر بهداشتی و غیراستاندارد اقدام به جمع آوری آن خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم می توانند در صورت اطلاع از اسامی و محل تولید و توزیع مواد غذایی غیراستاندارد ، از طریق سامانه تلفنی 1517 به این اداره کل ، اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم صورت پذیرد.

مدیر کل استاندارد البرز یادآور شد: کاربرد علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید کننده به رعایت ضوابط ، موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد ملی است.

وی گفت: طبق قانون تولید ، توزیع و فروش کالاهای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین تراز استاندارد یا بدون علامت استاندارد ملی ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار