کد خبر: ۸۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 30 August 2015

امام‌جمعه فردیس گفت: در سال گذشته مقرر شد اقدامات لازم برای استقرار آموزش و پرورش در این شهرستان انجام شود اما انجام نشد که دستور تسریع آن از سوی آموزش و پرورش استان و استاندار البرز باید صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی در مراسم افتتاح ساختمان فرمانداری شهرستان فردیس ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهار داشت: از زمانی که دولت جدید زمام امور را در دست گرفته، امید را در دل مردم زنده کرده است.

وی افزود: نگرانی‌های حوزه اقتصادی تا حدودی برطرف شده و تورم نیز تا حدودی مهار شد که به سامان رسیدن پرونده هسته‌ای می‌تواند تاثیر مثبتی در این زمینه داشته باشد.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه امید است با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و گام‌های عملیاتی در این حوزه دولت بتواند وعده‌هایی که به مردم داده عملیاتی کند،گفت: سربلندی، عزت و کارآمدی دولت و توان آن، علاوه بر اهمیت برای کشور ایران برای مستضعفان دنیا به خصوص مسلمانان که چشم به حاکمیت این کشور دارند، دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه استاندار البرز نگاه ویژه‌ای به شهرستان فردیس دارد، اظهار داشت: از 12 سال گذشته موضوع شهرستان شدن فردیس مطرح بود که با اعلام این امر روحیه تازه‌ای برای شهروندان این شهرستان دمیده شد و قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 47 اداره در شهرستان فردیس مستقر شدند، اظهار داشت: در سال گذشته مقرر شد اقدامات لازم برای استقرار آموزش و پرورش انجام شود و استقلال در این باره صورت گیرد اما انجام نشد که دستور تسریع آن از سوی آموزش و پرورش استان و استاندار البرز باید صورت گیرد.

حجت الاسلام ایمانی با تاکید بر لزوم استقرار شورا و شهرداری مستقل در شهرستان فردیس بیان کرد: امید است در انجام این امر تسریع شود چراکه در کشور تنها یک استثنا برای شهر ری و شمیرانات وجود دارد که با مصوبه مجلس است ولی در نقاط دیگر مثل فردیس باید با استقرار شورا و شهرداری این شهر هویت پیدا کند.

وی با بیان اینکه امسال وعده‌هایی برای افتتاح و اجرای طرح‌های عمرانی داده شد، گفت: مسئله خیابان فرگاز که باید به موازات جاده ملارد ایجاد شود باید زودتر انجام شده و بودجه آن تصویب شود.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: از شورا و شهرداری کرج توقع می‌رود تا زمان استقلال شورا و شهرداری فردیس اقدامات شایسته‌ای برای این شهرستان انجام دهند.

وی با بیان اینکه بحث بهداشت و درمان از دیگر مشکلات اساسی فردیس به شمار می‌رود، اظهار داشت: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه تاکنون اقدام اساسی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی افزود: در شهرستان فردیس با 530 هزار نفر جمعیت حتی یک تخت بیمارستانی وجود ندارد و این در حالی است که در مشکین دشت ساختمانی وجود دارد که از استحکام خوبی برخوردار است که قرار بود با مصوبه شورای شهر برای بیمارستان اختصاص پیدا کند، اما اجرایی نشد و این مساله باید در دستور پیگیری قرار داده شود.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک و بحث مترو بسیار جدی است و با تخلیه مسافران مترو در میدان شهید سلطانی به حجم ترافیک فردیس افزوده می‌شود، گفت: راه‌اندازی خط 2 مترو کرج می‌تواند بسیار به نفع مردم کرج و فردیس واقع شود و ساختن پل در این زمینه به هیچ وجه جوابگو نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار