فرماندار همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی 163 پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 31 August 2015
فرماندار همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی 163 پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛علی تعالی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به همدان همزمان با هفته دولت صورت گرفت که این همزمانی باعث شد در بهره‌برداری از پروژه‌ها تسریع شود.

وی افزود: در هفته دولت در سطح شهرستان و بخش مرکزی و شراء در مجموع 163 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه از این تعداد پروژه 144 مورد آن افتتاح و 19 مورد کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه‌ها 261 میلیارد تومان است که 203 میلیارد مربوط به افتتاح آنها بوده و بالغ بر 58 میلیارد تومان برای کلنگ‌زنی طرح‌ها اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در ششمین روز هفته دولت 9 پروژه عمرانی، آبرسانی، خدماتی، کشاورزی و درمانی افتتاح شده و یک پارک در روستایی ازرانفود کلنگ‌زنی شد.

تعالی با بیان اینکه این پروژه‌ها بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار داشته است گفت: بازدید از نخستین فاضلاب روستای غرب کشور در روستای ارزانفود که در بالادست سد اکباتان بنا شده جزو برنامه‌ها در هفته دولت بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های آبرسانی روستایی به دلیل خدمات‌رسانی به 2 هزار و 300 نفر در روستای عبدالرحیم بخش شراء بسیار دارای اهمیت بوده است، یادآور شد: این پروژه از محل ماده 180 و با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان هزینه شده است.

گفتنی است در حاشیه این بازدیدها در روستای اررانفود فرماندار همدان مانع ذبح گوسفند در این مراسم شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار