کد خبر: ۸۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳ 30 August 2015

فرماندار ساوحبلاغ گفت: در هفته گرامیداشت دولت 93 طرح عمرانی ، خدماتی و اقتصادی هدیه دولت تدبیر و امید با مشارکت بخش خصوصی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

ابوالقاسم پالیزگیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای اجرا و عملیاتی شدن این طرح ها از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی 500 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این طرح ها در بخش های صنعتی، عمران شهری و روستایی ، خدمات رسانی ، کشاورزی ، فرهنگی و ورزشی اجرا شد.

پالیزگیرگفت: هر ساله رهبر معظم انقلاب در آستانه هفته دولت به مدیران دستگاههای اجرایی توصیه می کنند به بیان خدمات دولت در بین مردم بپردازند و برای حل مشکلات مردم به دیدارهای حضوری توجه کنند که این مهم خوشبختانه در هفته دولت در سال جاری در اولویت برنامه ریزی ویژه هفته دولت قرار گرفت.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به برگزاری جلسات شورای اداری و افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی به صورت بخشی در سه بخش مرکزی ، چندار و چهارباغ با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و خانواده معظم شهدا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در هفته دولت در این شهرستان افزود: با حضور استاندار و خانواده معظم شهدا نیز تعدادی از طرح های بزرگ و اشتغال زا منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

پالیز گیر ادامه داد: مردم این شهرستان با استاندار و مدیران کل البرز نیز در مسجد شهر هشتگرد دیدار چهره به چهره داشتند و مسائل و مشکلات خود را در میان گذاشتند.

وی گفت: خوشحالیم که دولت تدبیر و امید در طول دو سال فعالیت کاری اول آرامش و ثبات را در فضای عمومی جامعه ایجاد کرد و بارقه امید و مشارکت را در بین مردم به خصوص جوانان و نوجوانان که آینده سازان ایران اسلامی هستند را گسترش داد.

نماینده عالی دولت در ساوجبلاغ در ادامه به مشکل کم آبی و زیر ساخت های خدماتی و اقتصادی برای راه اندازی شهرک صنعتی ساوجبلاغ اشاره کرد و خاطر نشان شد: در طول دو هفته گذشته نشست هایی در خصوص کم کردن موانع در زمینه گسترش فعالیت های اقتصادی و حل مشکل آب در این شهرستان با مدیران ارشد در حوزه معاونت ریاست جمهوری و وزارتخانه های ذیربط صورت گرفته که امیدواریم با همت دولت بار دیگر شاهد خوشحالی مردم از خدمات دولت تدبیر و امید در این منطقه باشیم.

وی تاکید کرد: انجام تعهدات دولت تدبیر و امید در بخش مسکن مهر نه تنها در شهرستان ساوجبلاغ بلکه در همه جای کشور قابل تحسین است زیرا دولت علی رغم کمبود منابع مالی برای خانه دار شدن مردم که از تعهدات دولت قبل بوده تلاش کرد و با ایجاد زیر ساخت ها آرامش و آسایش را به این متقاضیان اهداء کرد.

شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار