استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر با اشاره به ساخت دو قطعه از بزرگراه بوشهر - دیر، گفت: تکمیل این بزرگراه سرعت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 29 August 2015
مصطفی سالاری صبح شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان دیر اظهار داشت: دولت یازدهم از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده می‌کند و تلاش دارد که نیازهای مردم را شناسایی و در راستای رفع مشکلات گام بردارد.

وی ساخت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر را به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی عنوان کرد و افزود: سال گذشته زمین چمن مصنوعی در همه روستاهای بالای یک‌هزار نفر استان بوشهر ساخته شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال نیز همه روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان بوشهر صاحب زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال می‌شوند، خاطرنشان کرد: ساخت زمین والیبال در روستاهای بالای ۴۰۰ نفر نیز یکی دیگر از اولویت‌های ما برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی است.

وی با اشاره به ساخت بوستان‌های امید در روستاهای استان، اضافه کرد: این بوستان‌ها به گونه‌ای ساخته خواهند شد که فضای مناسبی برای انجام برنامه‌های ورزشی و تفریحی روستاها باشد.

سالاری از ساخت ۴۴ بوستان روستایی در سطح شهرستان دیر خبر داد و افزود: ۱۲ چمن مصنوعی مینی فوتبال نیز امسال در سطح روستاهای دیر ساخته خواهد شد که این طرح‌ها تا دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت شهر آبدان، بیان کرد: رفع مشکلات برق در شهرستان دیر و به ویژه برای بخش کشاورزی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داشتیم که دو ایستگاه در آبدان و بردخون افتتاح شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومان در شهرستان دیر، ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان دیر را در دستور کار خواهیم داشت.

وی با اشاره به تلاش برای سرعت بخشیدن به ساخت بزرگراه دیرـ بوشهر، گفت: ساخت و تکمیل بیمارستان دیر نیز یکی دیگر از مطالبات مردم شهرستان دیر است که ساخت آن سرعت خواهد گرفت.

سالاری همچنین از ساخت اسکله صیادی بردخون خبر داد و اظهار داشت: یکی از مشکلات بسیار مهم صیادان بردخون مربوط به اسکله صیادی بود که کار اجرا از فردا آغاز خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار