مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: این نهاد در حوزه فعالیتهای خود تعداد ۱۱۰ نوع خدمت را در قالب ۳۲ سرفصل به مددجویان این نهاد ارائه می دهد.
کد خبر: ۸۴۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 14 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد با عنوان اینکه خدمات کمیته امداد به مددجویان گوناگون و متنوع است، گفت: پرداخت مستمری و کمک معیشت تنها یکی از خدمات این نهاد به نیازمندان است.

وی با برشمردن برخی خدمات این نهاد گفت: تأمین مسکن نیازمندان، ایجاد اشتغال با هدف توانمندسازی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، خدمات درمانی، خدمات متنوع فرهنگی و کمک هزینه ازدواج از جمله خدمات برجسته این نهاد به مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به تأمین منابع مالی این نهاد برای خدمت به مددجویان اشاره کرد و گفت: درصد کمی از اعتبارات این نهاد توسط دولت تأمین می شود و بخش عمده آن با مشارکت افراد خیر و نیکوکار و منابع مالی داخلی این نهاد تأمین می شود.

موسی نژاد افزود: به عنوان مثال در سرفصل طرح اکرام که یکی از زمینه های خوب برای مشارکت مردم در دستگیری از نیازمندان است سال گذشته حامیان نیکوکار بیش از ۱۰ میلیارد تومان به ایتام مورد حمایت خود در این استان کمک کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه خروجی خدمات این نهاد به مددجویان خوب بوده و ما در حوزه فرهنگی شاهد هستیم که افراد زیادی از مددجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به جایگاههای عالی در زمینه های علمی، فرهنگی، مالی و شغلی رسیده و خود تبدیل به خیرین نیکوکار شده اند.

موسی نژاد افزود: بخشی از موفقیتهای این نهاد خصوصاً در زمینه های فرهنگی مدیون همکاری مراکز آموزشی و دانشگاهی از جمله دانشگاه پیام نور است./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار