کد خبر: ۸۴۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 11 May 2020

پیوست 3-6 راهنمای آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی حاوی فرم تعهدنامه‌ای برای زنان متاهل است. رضایتنامه‌ای که مرد باید برای همسرش پر کند تا زن اجازه ادامه تحصیل و اشتغال داشته باشد.

برگی جدید در آزمون دستیار رشته‌های تخصصی دندانپزشکی: رضایت شوهر الزامی است!

رئیس سازمان سنجش در این رابطه گفت: در مورد اخذ اجازه شوهر ما نقشی نداریم. دستور وزارت بهداشت است.
خدایی، رئیس سازمان سنجش، در پاسخ به به پرسش اعتمادآنلاین مبنی بر اینکه آیا این سازمان در اتخاذ چنین تصمیمی، یعنی اضافه شدن برگه تعهدنامه همسران زنان متاهل، نقشی داشته است یا خیر، پاسخ منفی داد و گفت: سازمان سنجش در این مسائل هیچ نقشی ندارد. برگزاری آزمون و هرگونه تصمیمی از این قبیل برای رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی به طور مستقیم از سوی وزارت بهداشت گرفته می‌شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت بهداشت: دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی مسئول امر است
 
دکتر آبتین حیدرزاده، رئیس مرکز سنجش وزارت بهداشت گفت: «ما در مرکز سنجش چیزی را مصوب نمی‌کنیم. دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی مسئول امر است و اگر سوالی دارید، باید از آنها بپرسید.»

مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت: این تعهدنامه اتفاق جدیدی نیست!!
 
حسین قنبری، مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی ثزارت بهداشت گفت: این تعهدنامه اساساً اتفاق جدیدی نیست و از 15 سال پیش تا به امروز وجود داشته است. من با دکتر بهزاد هوشمند که دبیر شورای آموزش دندانپزشکی وزارتخانه هستند صحبت کردم و مشخص شد که اصلاً این مساله اتفاق جدیدی نیست و از 15 سال پیش جزو قوانین بوده است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار