در دیدار با وزیر بهداشت
استاندار آذربایجان غربی در دیدار با وزیر بهداشت بر ضرورت جذب نیرو، تامین اعتبار برای تکمیل زیرساختهای بیمارستانی و صدور مجوز واردات ۱۰۰ دستگاه دیالیز تاکید کرد.
کد خبر: ۸۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 06 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی در دیدار با وزیر بهداشت ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات استان در مدیریت بیماری کرونا بر ضرورت جذب نیرو و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی، تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام زیرساختهای بیمارستانی، تامین اعتبار و مجوز استخدام نیرو برای بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه، صدور مجوز واردات ۱۰۰ دستگاه دیالیز برای بیمارستان طالقانی و تامین کسری اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و معوقات بازنشستگان تاکید کرد.

محمدمهدی شهریاری به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در دیدار با وزیر بهداشت با اشاره به ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی استان در چندسال اخیر تصریح کرد: برای تامین نیروی مورد نیاز بیمارستانهای آماده افتتاح از جمله بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به مساعدت وزارت بهداشت نیاز داریم.

وی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی با توجه به نیاز ویژه در بیمارستان ها و دانشکده های تازه تاسیس از دیگر مطالبات جدی حوزه بهداشتی درمانی استان است.

شهریاری تامین اعتبار برای کسری بودجه ای و پرداخت معوقات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی را نیز مطرح کرد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: مرکز دیالیز ۱۰۰ تختخوابی طالقانی ارومیه به همت مجمع خیرین استان در حال اجراست و برای واردات ۱۰۰ دستگاه دیالیز به همکاری وزارت بهداشت جهت صدور واردات با ارز دولتی که معادل ریالی آن را مجمع خیرین متقبل شده است، نیاز ویژه داریم.

در این نشست پس از ارائه گزارش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آخرین وضعیت بودجه استان در حوزه بهداشت و درمان و نیز اقدامات مدیریت بیماری کرونا،  وزیر بهداشت دستورات لازم برای حل مشکلات اعتباری حوزه بهداشت و درمان استان را صادر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار