شورای اسلامی شهر بوشهر با استعفای سید نورالدین امیری شهردار این شهر موافقت و فردین خورشیدیان را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد.
کد خبر: ۸۴۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 05 May 2020

سرپرست شهرداری بوشهر انتخاب شد

شورای اسلامی شهر بوشهر با استعفای سید نورالدین امیری شهردار این شهر موافقت و فردین خورشیدیان را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد.

خورشیدیان که پیش از این معاون شهرسازی شهرداری بوشهر بود در ۱۴ خردادماه ۹۷ نیز در مقطعی به عنوان‌ سرپرست شهرداری بوشهر انتخاب شد .

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این ارتباط اعلام کرد: باتوجه به درخواست کتبی استعفای شهردار بندر بوشهر سید نورالدین امیری و همچنین در راستای اجرای بند ۱ تبصره ۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی

کشور و انتخاب شهرداران در جلسه فوق العاده علنی دوشنبه شب موضوع استعفا مطرح و پس از تبادل نظر اعضا با ۹ رای موافق با استعفای او موافقت شد.

ابوذر دهدار افزود: امیری روز یکشنبه هفته جاری استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرده بود.

امیری ۲۴ فروردین یعنی کمتر از یک ماه پیش نیز استیضاح شد اما استیضاحش در شورای شهر رای نیاورد و او بر مسند خود باقی ماند.

سید نورالدین امیری شهریور ۹۷ با رای اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر به عنوان شهردار بوشهر انتخاب شد.

امیری دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی، دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری است و اکنون عضو هیات علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه خلیج فارس بوشهر است.

او، شهردار خورموج (از سال ۷۹ تا ۸۱)، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر (از ۸۳ تا ۸۵)، مدیر خدمات شهری منطقه ویژه پارس ۲ در کنگان (از ۸۵ تا ۸۸) و مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان (از ۹۳ تا ۹۵) بوده است.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار