گزارش؛
بیش از ۲ ماه است که هیچ درآمدی ندارم و در روزهای که ما داریم با بسته های غذایی گروهای جهادی زندگی می گذرانیم این کار امور صنفی که نوعی گروکشی است اصلا جالب نیست.
کد خبر: ۸۴۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 04 May 2020

گروکشی امور صنفی لنده در روزهای که باید به آسیب دیدگان از کرونا کمک کرد

در این ایام، حمایت از اقشار و اصناف و مشاغل آسیب‌ دیده از کرونا با نگاهی ویژه‌ای پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر یاری آسیب دیدگان مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در مناطق مختلف کشور این روزها دغدغه بسیاری از افراد یاری به مردم است. در این میان در کنار بسیاری از گروه‌های خود جوش مردمی و دولت بار دیگر بنیاد مستضعفان پا به میدان گذاشته‌ است و در تلاش برای رفع گوشه‌ای از مشکلات آسیب‌دیده گان از کرونا است.

بنابراین گزارش یکی از اقدمات و برنامه های در دست اجرای این نهاد، اختصاص تسهیلات قرض الحسنه است که به آسیب دیدگان قرار است برسد. یکی از مناطق انتخابی که از سوی بنیاد قرار است حمایت شود شهرستان لنده است.

در روزهای گذشته بنابر اعلام این خبر در رسانه های استان صاحبان صنوف مختلف به اتاق اصناف این شهرستان مراجعه و خواهان معرفی جهت دریافت این وام ۵ میلیونی شدند که با نوعی گروکشی از سوی این مجموعه روبرو شدند.

یکی از بازاریان لنده در گفتگو با تابناک از الزام واریز مبلغ ۲۰۰ هزار تومانی( که با اصرار در برخی موارد به ۱۰۰ هزار تومان کاهش می یابد) به حساب اتاق اصناف می گوید.

این بازاری اظهار داشت؛ مدیر این مجموعه به ما گفتند تا زمانی که این مبلغ به حساب واریز نشود و فیش واریزی تحویل داده نشود به بنیاد معرفی نمی شوید.

در ادامه این بازاری اظهار داشت؛ بیش از ۲ ماه است که هیچ درآمدی ندارم و در روزهای که ما داریم با بسته های غذایی گروهای جهادی زندگی می گذرانیم این کار امور صنفی که نوعی گروکشی است اصلا جالب نیست.

این بازاری یادآور شد؛ خود مجموعه امور صنفی هم میدانند که ما در طول فعالیت مان هر ساله حق عضویت مان را واریز میکنیم ولی در حال حاضر به علت شیوع کرونا متضرر شدیم و در زمانی که از جایی قصد کمک به ما را دارند برخورد و این نوع تصمیم گیری اتاق اصناف لنده باعث خواهد شد نتوانیم از این کمک بنیاد بهرمند شویم.

گروکشی امور صنفی لنده در روزهای که باید به آسیب دیدگان از کرونا کمک کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار