معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از ارتقاء بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان جاسک از 32 به 64 تختخواب خبر داد .
کد خبر: ۸۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 28 August 2015
به گزارش تابناک، بهروز اکرمی در حاشیه بازدید از پروژه های هفته دولت در جاسک گفت: پروژه ساختمان بیمارستان با زیر بنای 3000 مترمربع می باشد که تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و نزدیک به 4 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
اکرمی افزود: این پروژه شامل بخش های اتاق بستری،سی تی اسکن،آزمایشگاه،بخش اداری،کلینیک تخصصی و اطاق عمل می باشد.
 
وی هدف از ارتقاء بیمارستان از 32 به 64 تخت را افزایش ضرورت پذیرش بیماران نیازمند بستری و افزودن بخش های جدید درمانی دانست.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در بازید از فرودگاه چند منظوره جاسک از معرفی سپاه فرودگاه خبر داد و گفت: سپاه فرودگاه معرفی شده و اولین پرواز آزمایشی از طرف شرکت هواپیمایی هسا نیز صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اعلام هواپیمایی کشور مبنی بر عدم ایمنی هواپیمایی هسا شرکت راهبر فرودگاهی عقاب عسلویه در حال مذاکره با شرکت های هواپیمایی معتبر می باشد.
 
این مقام مسول در استان ادامه داد: احداث برج مراقبت جدید با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجرا می باشد و مطالعه و طراحی سالن ترمینال جدیداستاندارد و همچنین اطاله باند پروازی فرودگاه انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 
اکرمی هدف از ارتقاء فرودگاه نظامی جاسک به فرودگاه چند منظوره حمل و نقل سریع و دسترسی آسان مسافران (مسولین،پزشکان و متخصصان) از سراسر کشور به شهرستان جاسک عنوان کرد.
 
قابل ذکر است از دیگر فعالیت های انجام شده در فرودگاه جاسک بازسازی سالن ترمینال موجود به مساحت 600 مترمربع ، احداث جاده دسترسی به سالن ترمینال بطول 700 متر، تامین منازل سپاه فرودگاه، تهیه و نصب دستگاه های مخابراتی  UHF و VHF هوایی ثابت و قابل حمل، دستگاه ضبط مکالمات، برقراری خط هات لاین برج مراقبت فرودگاه بندرعباس و فرودگاه جاسک،نصب آنتن NDB، دریافت مجوز راهبری فرودگاه از شرکت فرودگاه های کشور و برگزاری کلاس آموزشی مصوب فرودگاهی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار