حجت الاسلام فیروزجائی خبرداد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان از توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 02 May 2020


به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام میثم فیروزجائی افزود: با همکاری و همراهی روحانیون بومی و مستقر، هیئات مذهبی و مردم عزیز و خیر شهرستان بسته‌های معیشتی با ارزش هربسته ۳۰۰ هزار تومان آماده توزیع است.
وی افزود: با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مواسات و کمک مؤمنانه، بسته‌های آماده شده با کمک هیئات مذهبی در نقاط محروم و آسیب‌پذیر شهرستان کمیجان توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام فیروزجائی بابیان اینکه کمک و همدلی مردم ریشه در معنویت و خداباوری دارد، یادآورشد: مردم و خیران در این رزمایش بابرکت و خیرخواهانه با تمام توان به صحنه آمده‌اند تا هیچ یک از نیازمندان جامعه و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا متحمل رنج دیگر نباشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان افزود: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم‌نوع را در جامعه ایجاد کرد که مصداق این ایثارگری رزمایش کمک مومنانه است.
وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر و انسان ‌دوستانه دانست و گفت: امید می رود به برکت این ماه بابرکت شاهد برچیده شدن چهره فقر در جامعه اسلامی باشیم.
حجت‌الاسلام فیروزجائی با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار رسانه‌ها در این امر خداپسندانه و عظیم گفت: جریان‌سازی رسانه‌ای و شکل‌گیری فرهنگ کمک مؤمنانه و مواسات تاثیر به سزایی در اشاعه و ترویج این فرهنگ حسنه دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان افزود: موج خدمت و مردم‌یاری با شکل‌گیری رزمایش کمک مؤمنانه با قوت دنبال می‌شود و امید می رود شاهد حضور خیران و نیکوکاران برای شرکت در این اقدام خداپسند باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار