تابناک / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این برنامه عملیاتی با تشریح مقدمه ای از لزوم داشتن برنامه برای انسجام بهتر کارها، اهداف و مجموعه اقداماتی که قابلیت اجرایی بر اساس شرح وظایف این مدیریت در بخشهای مختلف را دارند، ارائه شد.
کد خبر: ۸۴۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 28 April 2020
 

تابناک / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این برنامه عملیاتی با تشریح مقدمه ای از لزوم داشتن برنامه برای انسجام بهتر کارها، اهداف و مجموعه اقداماتی که قابلیت اجرایی بر اساس شرح وظایف این مدیریت در بخشهای مختلف را دارند، ارائه شد.

تهیه و تولید خبر، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و برنامه های اصلی در این زمینه و همچنین تلاش برای ایجاد خبرگزاری شهر از اولین برنامه های پیشنهادی ارائه شده بود و همچنین تولید و انتشار مالتی مدیا(چندرسانه ای)، مجله ویدئویی، حضور فعال در شبکه های اجتماعی، طراحی اپلیکیشن اختصاصی رشتوند، تهیه و تدوین بولتن هفتگی، تهیه و انتشار ماهنامه آوای بلدیه، طراحی و چاپ کتابچه های عملکرد شهرداری رشت، ارسال پیام کوتاه به مناسبتهای مختلف، فعالیت های سمعی و بصری و... از فعالیتها در این بخش عنوان شده است.

در زمینه ارتباط با رسانه های استان، تهیه بولتن مکتوب و رایانه ای از اخبار سایت ها و روزنامه ها، سامانه رصد و پایش اخبار و محتوا، ارتباط با صدا و سیما، ارتباط با رسانه ها، شیوه های مختلف ارتباطی و...، استراتژی شهرداری رشت در برابر انواع رسانه ها، نحوه پرداختی به رسانه های مختلف و... در این برنامه پیشنهاد شده است.

چگونگی برقراری ارتباطات مردمی، انجام‌ پژوهش و افکارسنجی، تبلیغات محیطی، بهره گیری از تلویزیون های شهری و... نیز از پیشنهادهای مشخص مدیریت ارتباطات شهرداری رشت بوده است.

برنامه های مربوط به تشریفات، بازدیدها، افتتاحیه ها، دیدار با مسوولان، انتشارات، نامگذاری معابر و... از دیگر بخش های این برنامه عملیاتی اعلام شد.

واحد امور بین الملل این مدیریت نیز اقداماتی همچون عقد قراردادهای خواهرخواندگی، برنامه های مرتبط با روزها و مناسبتهای بین المللی، راه ابریشم، شهر خلاق خوراک شناسی، ارتباط با یونسکو، فعالیتهای مرکز خلاقیت و نوآوری، آکادمی خوراک، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و... را دنبال خواهد کرد.

نظارت بر کار روابط عمومی معاونت ها، مدیریت های ستادی، سازمانها و مدیریت های مناطق از دیگر برنامه های پیشنهادی ارائه شده با یک شیوه نامه مشخص بوده است که در جای خود اهمیتی فراوان دارد.

عضویت در کمیسیون ها و مجامع عمومی، برقراری ارتباطات الکترونیکی و برنامه ریزی برای آموزش حرفه ای مسوولان و کارکنان روابط عمومی ها از دیگر اقدامات اساسی این برنامه عملیاتی اعلام شد.

علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با تقدیم این برنامه عملیاتی در ۸۵ صفحه به دکتر ناصر حاج محمدی به طور مشخص در هر زمینه قابلیت های اجرایی این برنامه ها را تشریح کرد و در پایان نیازمندیها، ابزارهای لازم و امکانات اولیه مورد درخواست را نیز مطرح نمود.

دکتر ناصر حاج محمدی ضمن ابراز رضایت از برنامه عملیاتی پیشنهادی، قول همکاری مساعد با مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت را داد و از علیرضا قانع خواست در هر مرحله از پیشرفت کار، نتایج و بازخوردها را به آگاهی و اطلاع وی برساند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار