کد خبر: ۸۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 27 August 2015

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: با تدابیر اندیشیده شده احزاب فعال در استان البرز شناسنامه‌دار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، توکل لطفی امشب در نشست احزاب با استاندار البرز طی سخنانی اظهار داشت: با شناسنامه‌دار شدن احزاب استان، خانه احزاب تشکیل و فعالیت‌های سیاسی سازمان‌مندتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 35 حزب در استان فعال است که 15 حزب دارای مجوز فعالیت است افزود: ساماندهی فعالیت‌های احزاب در استان البرز یکی از مهمترین اولویت‌ها است.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا و با هدف ساماندهی این احزاب طرح شناسنامه‌دار شدن احزاب در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم علاوه بر بررسی اقدامات آنان، این احزاب را مورد حمایت حقوقی نیز قرار دهیم.

لطفی بیان داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی از نظر خطرپذیری تنها گروه‌هایی هستند که آمادگی ریسک دارند و فعالیت آنها نسبت به مابقی تشکل‌ها و گروه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دولت تلاش‌های موثری را برای فعالیت احزاب انجام داده است،‌ خاطرنشان کرد: در این راستا فرمانداران در شهرستان‌ها باید نشست های فصلی را با احزاب داشته باشند.

در این دیدار نمایندگانی از حزب کارگزاران سازندگی، دبیر جمعیت مؤتلفه شهرستان ساوجبلاغ از طیف اصول‌گرا، نماینده انجمن اسلامی معلمان حزب اتحاد ملت ایران، فعالان سیاسی از طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا، دیدگاه‌ها و مواضع سیاسی خود را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار