مصطفی آزادبخت گفت: از هرگونه فعالیت‌های محرومیت زدایی و پیشگیرانه در مقابله با کرونا حمایت می‌کنیم، اما نیاز است برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده اشخاص از این فرآیند ارزشمند، نظارت‌های لازم صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۳۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 16 April 2020
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: سازمان‌های مردم نهاد نقش محوری در رزمایش «همت جوانانه، کمک مومنانه» به نیازمندان دارند و مشارکت همه جانبه آن‌ها مورد حمایت است.

به گزارش ایرنا، آزادبخت اظهار داشت: از تمامی مجموعه‌های فعال در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب پیرامون کمک به نیازمندان حمایت می‌کنیم و هیچ محدودیت و منع فعالیت برای گروه‌های مردمی به ویژه سمن‌ها وجود ندارد.

وی بیان کرد: از هرگونه فعالیت‌های محرومیت زدایی و پیشگیرانه در مقابله با کرونا حمایت می‌کنیم، اما نیاز است برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده اشخاص از این فرآیند ارزشمند، نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد به ویژه جوانان به عنوان هسته‌های فعال اجتماعی و مردمی در همه فعالیت‌ها و نیاز‌های ملت و دولت در عرصه‌های مختلف حضور داشته اند.

آزادبخت ادامه داد: به طور قطع در جهت تحقق عدالت و مساوات مدنظر رهبر معظم انقلاب نیاز است تا پایان رزمایش گزارش اقدام‌ها به صورت هفتگی به ستاد استان ارایه و پس از جمع بندی لازم برای مسوولان ارشد اجرایی ارسال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: ستاد رزمایش «همت جوانانه کمک مومنانه» به همت مجمع جوانان استان ایجاد شد و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه و عادلانه به نیازمندان فعالیت خود را از هفته گذشته آغاز کرده است.

محسن جهانشیر افزود: در راستای تحقق عدالت و تمرکز در اجرای اهداف رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه، در هر شهرستان یک سمن معین انتخاب و اقدام‌های خود را هماهنگ و متمرکز با سمن معین و ستاد استانی رزمایش انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: با همت مجمع جوانان، سمن‌های جوانان، خیران و پشتوانه مردمی و اجتماعی در راستای تحقق اهداف رزمایش، فرامین رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی مقابله با کرونا گام بر می‌داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار