قائم مقام شهردار تبریز خبر داد:
قائم مقام شهردار تبریز گفت: تونل ضدعفونی با سیستم ازن، تونلی متفاوت از آنچه که قبلا مشاهده کرده‌اید، بوده و مواد ضدعفونی بکار گرفته شده در آن متفاوت است تا آسیب کمتری به افراد، خودروها و محیط زیست وارد شود.
کد خبر: ۸۳۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 14 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، رسول موسایی بعد از ظهر امروز در بازدید از عملیات راه اندازی تونل ضدعفونی با سیستم ازن، با اعلام مطلب فوق افزود: از این نوع تونل ضدعفونی خودرو، در چند نقطه از سطح شهر ایجاد می‌کنیم که همشهریان عزیز می توانند از آن برای ضدعفونی خودروهای خود استفاده کنند.
او خاطرنشان کرد: امروز همچنین تونل ضدعفونی برای ورود و خروج شهروندان در ورودی ساختمان شهرداری دایر و مقرر شد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نوع مشابه آن را در تمام مناطق ۱۰گانه شهرداری و نیز محل های پرتردد شهر مانند محدوده  بازار و خیابان شریعتی راه انداری کند.
موسایی، ماموریت‌ اصلی شهرداری را کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا معرفی کرده و اظهار داشت: در این ارتباط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و اداره کل سلامت شهرداری تبریز متولی کار شده و همچنان ضدعفونی معابر و مبلمان سطح شهر ادامه دارد.
او ادامه داد:  همچنین  تجهیزات و تاسیساتی که در سطح شهر به مردم ارائه خدمت می کنند، از جمله سیستم حمل و نقل، مترو، اتوبوسرانی و پایانه مسافری ضدعفونی و گندزدایی می شد که کماکان این کار ادامه دارد.

قائم مقام شهردار یادآور شد: تأمین امنیت و سلامت شهروندان برای مدیریت شهری تبریز مهم است و برای غلبه بر ویروس کرونا، از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم؛ هرچند این کار مشکلاتی را نیز برای شهرداری به وجود آورده است.
او با بیان اینکه برخی از سازمان ها و شرکت های شهرداری که به ویژه منبع درآمد برای تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی بود، تعطیل یا نیمه‌ تعطیل هست، ادامه داد: به جهت اینکه سلامتی شهروندان برای ما در اولویت قرار دارد، جزو اولین شهرهایی بودیم که تصمیم گرفتیم برخی خدمات همچون مترو، اتوبوسرانی و پایانه مسافربری را متوقف کنیم.

موسایی به اقدامات شهرداری برای تأمین امنیت همکاران آتش‌نشانی و خدمات شهری اشاره و تأکید کرد: سلامت و امنیت آتش‌نشانان برای ما مهم است و قطعا تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان، عوامل خدمات اجرائی و شهری به طور کامل تامین و همچنین برای چند ماه آینده مواد ضدعفونی کننده سطوح به میزان کافی تهیه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :