دکتر بهروز صادقی «متخصص بیماریهای داخلی»
کد خبر: ۸۳۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰ 13 April 2020

میرسلیم و کمک به مستضعفان آمریکا

کاندیدای احتمالی ریاست مجلس آینده که می‌دانید در رقابتی بسیار فشرده و کسب آراء میلیونی به مجلس راه یافتند، کسی نیست جز: مهندس میرسلیم!

۱۰ ساله بودم که از قاب تلویزیون سیاه و سفید آن زمان( سال ۵۸) چشمم به جمال با کمال ایشان روشن شد. کت بلند نیمه آخوندی، عینک ته استکانی، سبیل تراشیده، ریش نصفه و نیمه و خط دار و عنوان رشته تحصیلی ایشان که بود: مهندسی موتورهای "درون سوز"!

سال ۹۶ در پرداختم به ( درود بر موتورهای درون سوز) طی یادداشتی نوشتم که به خاطر رشته تحصیلی ایشان و عنوانی که سید عزت ضرغامی به آقای میر سلیم دادند ( موتور دیزلی) حاضرم نام میرسلیم را بنویسم که البته به نفع دوستان کنار رفت و غائله ختم به خیر ! شد ، ولی الان که دقت می کنم، می‌بینم که آقای رسانه ملی! ( ضرغامی) بد نگفته چرا که موتورهای دیزلی به دوام بسیار و استهلاک کم و تغییر بسیار کند در تکنولوژی مشهورند!

جناب میرسلیم ۴۱ است که از قافله دویست سیصد نفری مسئولان کشور جا نمانده و در هر صورت خودش را روی «سپرِ وانت» بزرگان جاگیر کرده است! البته این یک قاعده در کشور خودمان مرسوم است و کسی حاضر نیست جایش را به نیرویی جدید بدهد حتی دم مرگ! چرا که حتماً می‌دانید تکلیف شرعی است و اطاعت از آن واجب است، آنهم عینی! نه کفایی...

جناب میرسلیم دو سه هفته پیش با حمله به خلخالی و شرحی از ویژگی‌های بیمارگونه او، خود را از او مبرا دانست. شروع خوبی بود، اما در ادامه و چند روز پیش فرمودند که: آمریکا با تحریم ایران، فرصت کمک جمهوری اسلامی به مستضعفان آن کشور ( یعنی آمریکا) را از خودش سلب کرده است! متوجه شدید؟ برای حفظ آرامش خود ، یک لیوان آب سرد میل بفرمائید لطفاً....

در پاسخ می خواستم لیست کشته شدگان کادر درمان و لباس کار خودم را برای ایشان بفرستم دیدم بی فایده است چرا که ایشان لابد مرگ کادر درمان در آمریکا را رفتن به جهنم می‌دانند و البته باید از آن پیشگیری کرد ولی مرگ مظلومانه دهها پزشک و پرستار در ایران، شهادت است و اشکالی ندارد!

جناب میرسلیم عزیز به مردم ۳ دلار یارانه می‌دهید. دولت آمریکا هر ماه ۱۲۰۰ دلار به مردم خودش در این روزهای قرنطینه یارانه می دهد، این یعنی یارانه ۳۳ سال یک ایرانی فقط در یک ماه!

درست است که تخصص موتورهای درون سوز دارید، درست است که بعد از چهل و یک سال حرف‌های تکراری و ندیدن اوضاع جهان، مجدداً به مجلس راه یافته‌اید، ولی به خاطر خدا، نگاهی به ترکیه و امارات و قطر و دوبی و عمان بیفکنید و ببینید آنها چهل و یک سال پیش چه بودند و الان کجا هستند و جایگاه ما کجاست؟

ما که می دانیم شما به خاطر تکلیف الهی و شرعی و .. قصد بازنشستگی ندارید پس لااقل با این حرف‌های عجیب و غریب "جگر سوز" مردم را بیش از این از "درون" نسوزانید.

 

پ.ن:تلفات کادر درمان در ایران ده برابر متوسط جهانی است

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار