در پی انتشار ویدئو قیچی برگردان آرات حسینی
قیچی برگردان آرات حسینی نابغه نونهال مازندرانی که متولد شهرستان بابل می باشد مورد توجه بزرگان فوتبال جهان از جمله لیونل مسی ستاره بارسا قرار گرفت . لیونل مسی ستاره بارسلونا، در کامنتی برای آرات حسینی نوشت: متشکرم، کلاس بالایی در حرکاتت می‌بینم و تحت تاثیر قرار گرفتم، در آغوش می‌کشمت.
کد خبر: ۸۳۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 13 April 2020

به گزارش تابناک مازندران ،  قیچی برگردان آرات حسینی نابغه نونهال مازندرانی که متولد شهرستان بابل می باشد مورد توجه بزرگان فوتبال جهان از جمله لیونل مسی ستاره بارسا قرار گرفت . این ویدئو در رسانه هایی همچون ESPN و 433 بازتاب داشته است.

تمجید لیونل مسی از نونهال مازندرانی
 

بر اساس این گزارش ، نابغه و استعداد فوتبال مازندران و ایران ویدئویی از خود منتشر کرد که در آن به انجام حرکات فری استایل فوتبالی می پردازد.

آرات حسینی ، استعداد فوتبال ایران در ویدئویی با انجام فری استایل و زدن یک گل قیچی برگردان زیبا به هدف با پوشیدن پیراهن مسی، علاقه وافر خود به لیونل مسی را به نمایش گذاشت.

البته لیونل مسی ستاره فوتبال بارسا و جهان با دیدن این ویدئو به و جد آمده و با انتشار پستی وی را مورد تحسین قرار داد .

 مسی ستاره بارسلونا، در کامنتی برای آرات حسینی نوشت: متشکرم، کلاس بالایی در حرکاتت می‌بینم و تحت تاثیر قرار گرفتم، در آغوش می‌کشمت.

تمجید لیونل مسی از نونهال مازندرانی
 


آرات در این ویدئو لباس تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا را بر تن دارد و در ابتدا عنوان می کند که لیونل مسی را دوست دارد.

پسر کوچک و نابغه ایرانی که 4 سال پیش روزنامه دیلی میل در گزارشی او را معرفی کرد و در وصف او نوشت : «آرات حسینی، این پسربچه دوساله قادر به انجام حرکات پیچیده ژیمناستیک است. کارهای او باعث ایجاد طوفانی در شبکه‌های اجتماعی شده که هیچ‌کس قادر به ایجاد چنین طوفانی نخواهد بود.» در ادامه با زندگی آرات حسینی ،که اکنون رویای فوتبالیست شدن را در سر کی پروراند آشنا شوید.

تمجید لیونل مسی از نونهال مازندرانی
 


آرات حسینی متولد ١٨ مهر ١٣٩٢ در شهر بابل از استان مازندران است.

آرات حالا 6 ساله است. او که در ٩ماهگی ورزش را با پشتک‌زدن و ژیمناستیک آغاز کرد، حالا رویای بهترین فوتبالیست‌شدن جهان را در سر دارد. نخستین‌بار پدرش بود که متوجه شد دستان آرات قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. مردی که از ٣ماهگی تا حالا و تا آینده و در تمام ویدیوهایی که از آرات منتشر می‌شود، همراه اوست. وقتی متوجه شد آرات با بقیه بچه‌های هم‌سن‌وسالش فرق دارد، کارش را رها کرد. سرمایه‌اش را فروخت و هزینه آرات کرد. حالا ما به سراغ پدر آرات رفتیم تا بدانیم چگونه توانست پسر ۴ساله‌اش را به قهرمانی کوچک تبدیل کند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
ایول موجب افتخار مازندرانیاست امیدوارم بهترین بازیکن جهان بشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
واقعا بی نظیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
این بچه واقعا نابغه است قبلا فیلمشو دوسال پیش دیدم امیدوارم مایه سربلندی مازندران و کشور شود فکر کنم اگر اتفاق خاصی نیفتد و زیر نظر مربیان بزرگ باشد بهترین بازیکن جهان میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار