افراد برتر جشنواره هنری و ادبی شاهد و ایثارگر کشور بخش برادران در شیراز معرفی شدند . هشتمین جشنواره هنری ادبی خانواده‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور در دو مرحله و در 11 رشته ادبی و هنری و با حضور 350 نفر به میزبانی پایتخت فرهنگ و ادب برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ 26 February 2015
شرکت‌کنندگان مرحله کشوری برگزیدگان مرحله استانی بوده و در دو رده سنی دانش‌آموزی و دانشجویی در رشته‌های شعر، داستان کوتاه، خوشنویسی، نقاشی، رنگ‌روغن، تذهیب، نگارگری، سیاه‌قلم، کاریکاتور عکاسی و غیره در سه روز رقابت کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت : در پایان این جشنواره در رشته شعر دانشجویی یاسر قنبرلو از قزوین ، در رشته گرافیک دانشجویی محسن مشاطان از قزوین ، در رشته خط نسخ و ثلث دانشجویی حسین خسروی از زنجان ، در رشته عکاسی دانشجویی محمدجواد رسا از هرمزگان نفرات برتر شناخته شدند .
همچنین در رشته رنگ روغن دانشجویی نیز مشترکا بابک محمد زاده از ایلام و حبیب حیدری از قزوین ، در رشته خط نستعلیق دانشجویی ابوالفضل دلاور اردکانی از فارس ، در رشته طراحی دانش آموزی سیدمحمد مهدی کاشانی از مازندران ، در رشته خط شکسته نستعلیق دانش آموزی محمد مهدی درویشی از همدان و در رشته عکاسی دانش آموزی رضا خسروی از فارس حائز رتبه های برتر شدند .
جشنواره هنری و ادبی شاهد و ایثارگر کشور در بخش برادران در مقطع دانش آموزی و دانشجویی سوم تا ششم اسفند به میزبانی شهر شیراز برگزار شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار