رئیس جمهوری گفت: طرح تحول نظام سلامت با قوت ادامه می یابد.
کد خبر: ۸۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 26 August 2015
رئیس جمهوری گفت: طرح تحول نظام سلامت با قوت ادامه می یابد.

به گزارش مهر ،مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان با حضور رئیس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر مسئولان به طور رسمی افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این آیین با قدردانی از نیت خیر مرحوم محمدعلی فرشچیان و خانواده وی و تمام خیرینی که برای رفاه حال مردم به خصوص در حوزه درمان و ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها تلاش میکنند؛ این اقدام را الگویی شایسته برای همه دانست که اجر والای دنیوی و اخروی را نصیب آنان می‌کند.

رئیس جمهور، خانواده فرشچیان را به دلیل وجود استاد فرشچیان، نام‌آشنای تمام ایرانیان خواند که اقدامات خیر خود را با تأسی و عشق به ائمه عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) انجام می‌دهند.

دکتر روحانی با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت، قدم‌های خوب و موثری در کشور برداشته شد، به نقل از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پیش از اجرای این طرح، برای انجام عمل قلب باز، بیمار مجبور به پرداخت ۴۰ میلیون تومان هزینه بود که در حال حاضر به کمتر از یک میلیون تومان کاهش یافته است.

رئیس جمهور، مردم را قدردان اجرای طرح تحول نظام سلامت خواند و با اعلام ادامه اجرای باقوت طرح، از وزیر بهداشت به دلیل اجرای شایسته این طرح قدردانی کرد.

دکتر روحانی با نمونه خواندن این مرکز از افتتاح همزمان آن با میلاد باسعادت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) ابراز مسرت کرد و ادامه انجام اینگونه اقدامات توسط خیرین را با تلاش و همت بیشتر خواستار شد.

وی از خیرین خواست تا با الگو قرار دادن مرحوم فرشچیان، ادامه دهنده مسیر وی باشند و توشه‌ای خیر برای دنیا و آخرت خود فراهم کنند.

دکتر روحانی ابراز امیدواری کرد مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی فرشچیان، امید و مأوایی برای شفای بیماران باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار