مدیر کل انتقال خون استان سمنان مطرح کرد؛
وحید بغدادی با بیان اینکه ذخایر خونی در استان سمنان در وضعیت مطلوبی قرار دارد گفت: مراکز انتقال خون استان آماده دریافت خون هستند.
کد خبر: ۸۳۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 15 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: وحید بغدادی مدیر کل انتقال خون استان سمنان گفت: مراکز انتقال خون استان سمنان در ۲ نوبت صبح و عصر آماده دریافت خون از هم استانی‌ها هستند.

او با بیان اینکه وضعیت خون در استان سمنان در حال حاضر خوب است گفت: ذخایر خونی در استان سمنان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

بغدادی تصریح کرد: اهدای خون سالم، اهدای زندگی است و این جمله به یک شعار در راستای کمک به همنوعان بیمار تبدیل شده است که شهروندان باور دارند اهدای خون کار خداپسندانه‌ای است و در طول سال تلاش می‌کنند با اهدای خون در این کار نیک شرکت کنند.

مدیر کل انتقال خون استان سمنان افزود: مردم باید به این نکته توجه کنند که خون دهی هیچ ارتباطی با بیماری کرونا نداشته و نیاز است مردم به خون دهی در ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه دهند.

او با بیان اینکه مراکز انتقال خون در استان سمنان همه موارد بهداشتی را رعایت کرده و هیچگونه نگرانی در خصوص مسائل بهداشتی وجود ندارد افزود: از روز دوم فروردین سال آینده نیز همه مراکز انتقال خون در استان آماده دریافت خون از هم استانی‌ها هستند.

بغدادی گفت: یک نفر با اهدای یک واحد خون می‌تواند جان ۳ بیمار را نجات دهد، پس نباید اجازه داد تا کرونا مانع اهدای خون شود و در صورت شرایط اهدای خون افراد از این کار دریغ نکنند و این کار ضروری و نجات همنوعان حیاتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار