معاون استاندار قم اولویت دورکاری در ادارات قم را با بانوان دانست و گفت: جانبازان قمی و خانواده هایشان روزانه به ۳۰ هزار ماسک نیاز دارند.
کد خبر: ۸۳۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳ 15 March 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا گروسی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران استانداری، با اشاره به دستورالعمل معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی برای تعریف دورکاری دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مسئولان استان نسبت به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون منابع نیروی انسانی استاندار قم افزود: طبق دستورالعمل شورای عالی بانک‌ها در شهرستان کاشان و استان قم مثل سایر ادارات از ساعت 8 تا 16 عصر به ساعت 8 الی 14:30 انتقال می‌یابد.

وی ظرفیت استفاده از شیفتی و دورکاری بانک‌ها با 50 درصد ظرفیت را مورد تأکید قرار و ادامه داد: امیدواریم انجام این کار طبق دستورالعمل شورای عالی بانک‌ها در استان هم به تصویب برسد.

گروسی با اشاره به موضوع دورکاری بانوان کارمند در دستگاه‌های اجرایی ابراز کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بانوان دستگاه‌ها پیشنهاد مرخصی و دورکاری را داده‌اند که نیازمند مصوبه این جلسه است.

معاون منابع نیروی انسانی استاندار قم بیان کرد: در استان 257 جانباز شیمیایی‌های ریسک داریم که با احتساب اعضای خانواده آن‌ها 8800 نفر می‌شوند، همچنین 3 هزار و 250 والدین شهید بالای 70 سال داریم، این افراد حداقل روزانه به 30 هزار ماسک نیاز دارند که تاکنون تأمین نشده است.

وی تأکید کرد: مجموعه گردشگری ایثارگران را برای مقابله با بیماری کرونا به ایثارگران و کارکنان اختصاص داده‌ایم چراکه این عزیزان در معرض خطرند و باید در آنجا نگه‌داری شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار