فرماندار شهرستان دهلران گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان شهروندان در منزل بمانند و تنها برای کاری های ضروری از منازل خود خارج شوند.
کد خبر: ۸۲۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹ 09 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسکری بیان کرد: در راستای کنترل این بیماری تمام بقاع متبرکه شهرستان تعطیل بوده و انتظار است شهروندان به توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان توجه داشته باشند.

وی افزود: درمواردی مشاهده می‌شود که برخی شهروندان بدون توجه به توصیه‌های پزشکی و ستاد مقابله به این ویروس در اجتماع و تشییع جنازه‌ها شرکت می‌کنند که این اقدام به شیوع این ویروس در سطح جامعه کمک می‌کند.

عسگری بیان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به پنج شنبه آخر سال شهروندان برای رفتن سر مزار عزیزان خود تجمع نکنند و اگر شهروندان رعایت نکنند، قطعاً مبادی ورودی امام زاده سید اکبر و چهارطاقی مسدود می‌شوند.

وی گفت: ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان فردا جلسه‌ای با حضور دادستان و اعضا برگزار می‌کند و قطعاً تصمیمات و محدودیت‌های جدیدی اعمال خواهد شد که تصمیمات از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

اجاره منزل به افراد غیربومی ممنوع است

همچنین دادستان دهلران نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص پیش آمده و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هرگونه اجاره و یا رهن منزل توسط مردم و یا مشاوران امکلا به افراد غیر بومی و مسافران نوروزی ممنوع است.

صابر نجومی افزود: در صورت مشاهده اجاره یا رهن منزل این دادستانی با مشاوران املاک متخلف را پلمب و با موجرهای متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار