پیام تشکر دکتر منادی خطاب به مدافعین سلامت
دکتر منادی منتخب مردم تبریز؛ آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی طی پیامی خطاب به کادر درمانی ضمن سپاس از زحمات این عزیزان تاکید کرد که در کنار هم این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد.
کد خبر: ۸۲۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ 29 February 2020
قدردان مدافعین سلامت هستیم و در کنار هم این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد
به گزارش تابناک تبریز، دکتر علیرضا منادی منتخب مردم تبریز؛ آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی طی پیامی خطاب به کادر درمانی ضمن سپاس از زحمات این عزیزان تاکید کرد که در کنار هم این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

این روزها کشور عزیزمان با پشت سر گذاشتن حوادث تلخ و شیرین چندماهه اخیر با ابتلائی جدید مواجه شده است. البته این آیه شریفه قرآن را باید همواره در مقابل خود تصویر نمائیم که می فرماید لیبلوکم بشی من الخوف و الجوع لیبوکم ایکم احسن عملا .
زندگی همه ما دار ابتلائات و گرفتاریهاست و البته آزمایش.


شیوع بیماری کرونا در کشورمان و بخصوص در استان آذربایجان شرقی و تبریز ، بیشک یکی دیگر از همین آزمایشات الهی بوده است . اما آنچه در تمامی گرفتاری ها و این ابتلاها صحنه هایی زیبا خلق می کند ایثار و فداکاری بی منت بخش هایی از جامعه است که بعدها تصویر این فداکاری به بخشی از تاریخ افتخارآمیز یک جامعه تبدیل میشود. در طی روند بیماری کرونا ، ایثارگری ها و مجاهدت های پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمانی بیمارستان ها و سیستم بهداشتی کشور و استان ، انصافا به خوبی میدرخشد. روزگاری نه چندان دور ، مردان بی ادعای لشکر همیشه پیروز عاشورا خط شکنی می کردند ، امروز هم شما عزیزان آذربایجان در مقابله با این بلای دردآلود که جان هموطنان مان را می گیرد ، خط شکنی می کنید تا جامعه مان را حفظ کنید. یقین بدانید همچنانکه عملکرد جانانه شما مشمول تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب اسلامی گردید ، مورد تجلیل و سپاسگزاری مردم شریف استان نیز هستید .


بنده که خود جزء کوچکی از این جامعه پزشکی بوده و در عرصه آزمایشگاهی در حال تلاش برای کاستن آلام مردم عزیزمان هستم ، بعنوان منتخب مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو ، با کمال امتنان از خدمات ارزنده تان در حفاظت از جان مردم استان تقدیر مینمایم و به آن جایگاه والای شما غبطه میخورم.


از مسئولین اجرائی استان نیز که در این عرصه خدمت رسانی می کنند ضمن تقدیر و تشکر، مصرانه خواهانم از هیچ اقدامی برای شکست این بیماری واگیر دریغ نورزند و مطمئن باشند که در کنار هم این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد.


علیرضا منادی سفیدان
منتخب مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار