سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت : تا به حال برای 670 هزار نفر ساعت از گردشگران تابستانی ، توسط شهرداری تبریز خدمات ارائه شد است.
کد خبر: ۸۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 24 August 2015

به گزارش تابناک تبریز ، رضا خلیلی امروز در گردهمایی تابستانی فعالان گردشگری شهرداری تبریز ، افزود: با وجود اینکه امسال نسبت به سال های گذشته آب و هوای تبریز غیر مترقبه و گرم بود ولی شاهد استقبال چشمگیر گردشگران از سراسر ایران بودیم.

خلیلی ادامه داد : سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز و مناطق شهرداری طبق روال سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای گردشگران تدارک دیده اند و از این تعداد برنامه درمجموع 200 عنوان برنامه برای زمان باقی مانده از تابستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به جشنواره های تابستانی این سازمان ، خاطر نشان کرد: مسابقه عکس سلفی ، مسافر تبریز و مسابقه سفرنامه نویسی مسافر تبریز از جمله جشنواره های برگزار شده ویژه سفرهای تابستانی است که امسال برای اولین بار برگزار می شود و خوشبختانه مورد توجه گردشگران تبریز قرار گرفته است.

وی همچنین گفت : هدف از برگزاری این جشنواره ها معرفی جاذبه های گردشگری تبریز در فضای مجازی است ، و شهرداری تبریز سعی دارد با برگزاری مستمر این جشنواره ها از پتانسیل فضای مجازی برای جاذبه های تاریخی و گردشگری تبریز استفاده کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار