بخشدار موسیان خبر داد
بخشدار موسیان گفت: 8 روستای موسیان از توابع استان ایلام از خدمات ماشین‌های حمل زباله برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۸۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 24 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،مجید نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با مشارکت دهیاری‌های این بخش و واریز هر دهیاری به مبلغ 33 میلیون و 330 هزار ریال به حساب سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها این ماشین‌ها به زودی به 7 دهیار روستای این بخش واگذار می‌شود.

بخشدار موسیان گفت: به همت دولت به زودی 8 دستگاه خودروی حمل زباله به روستاهای این بخش واگذار می‌شود. در بخش موسیان 33 دهیاری فعال است که از این تعداد 24 دهیاری دارای ماشین حمل زباله هستند و با تحویل این تعداد، 98 درصد روستاهای بخش از خدمات ماشین‌های حمل زباله برخوردار می‌شوند.

بخشدار موسیان با اشاره به سه ساختمان اداری فعال دهیاری در این بخش تصریح کرد: پیشنهاد ساخت و ساز 7 ساختمان دهیاری دیگر نیز برای ارائه خدمات هرچه مطلوب دهیاران به مردم به امور روستایی استانداری شده است.

نادری از موافقت امور روستایی با احداث ساختمان اداری این دهیاری‌ها خبر داد و تصریح کرد: به زودی اعتبارات این ساختمان‌ها جذب و عملیات اجرایی شروع می‌شود.

وی از تکمیل ساختمان آتش‌نشانی دشت عباس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده به زودی ماشین آتش‌نشانی مرکز دهستان دشت عباس به منظور ارائه خدمات به مردم در این ساختمان مستقر می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار