دو نفر پنج شنبه گذشته با حمله به نماينده محيط زيست در خيابان صدف وي را با چهار ضربه چاقو مجروح کرده ومتواري شدند .
کد خبر: ۸۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 23 August 2015
به گزارش تابناک از خراسان ، اين کارشناس مجروح که از سوي اداره محيط زيست در کارگروه نجات کشف رود حضور دارد و مسئول برخورد با واحد هاي آلاينده محيط زيست است صبح پنج شنبه گذشته در حالي که براي حضور در محل کار منزلش را ترک کرد متوجه شد از سوي سرنشينان يک دستگاه خودروي پرايد نوک مدادي و يک دستگاه موتور سيکلت در حال تعقيب است.

او که به اين رفتار مشکوک شده بود با تغيير مسير سعي کرد تا از رويارويي با آنها خودداري کند اما اين گونه نشد و سرنشينان موتور سيکلت در حالي که تعدادي از شهروندان هم شاهد ماجرا بودند راه کارشناس محيط زيست را سد کرده و پس از تهديد هاي متعدد با چهار ضربه چاقو اورا از ناحيه سر وصورت مجروح کردند و به سرعت از محل متواري شدند .

بنا بر اين گزارش در حالي که خون تمام سر وصورت کارشناس مذکور را پوشانده بود مجروح به بيمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت .در ادامه با توجه به اينکه اين اقدام در محدوده ناحيه 6 دادسراي مشهد واقع شده بود قاضي بخشي محبي معاون دادستان در مجتمع قضايي شهيد کامياب خود پيگير ماجرا شد و دستورات لازم را درزمينه شناسايي ضاربان چاقو کش صادر کرد .

قاضي بخشي محبي معاون دادستان در دادسراي ناحيه 6 مشهد درحالي که ازشهر وندان خواست تا در صورت داشتن اطلاعاتي از هويت ضاربان دفتر دادسرا را درجريان بگذارند تصريح کرد : قانون براي کساني که با چاقو افرادي را مجروح مي کنند مجازات سنگيني را در نظر گرفته که طبق ماده 614 قانون مجازات اسلامي با خاطيان رفتار خواهد شد .

معاون دادستان ادامه داد: اگر شهرونداني که شاهد اين ماجرا بودند با دفاع مشروع خود به کمک اين شهروند مي شتافتند قانون گذار هم از آنها حمايت مي کرد حتي اگر فرد متجاوز مورد صدمه هم واقع مي شد ديه اي به او تعلق نمي گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار