رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر :
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: برای کمک به تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر ۵ میلیارد ریال از سوی استانداری بوشهر تخصیص یافته است که تاکنون ۲.۵ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 23 August 2015

  محمد نجفی با بیان اینکه حل مشکلات تیم‌های ورزشی ازاولویت‌های مسئولان استان بوشهر است اظهار داشت: در این راستا استاندار بوشهر توجه جدی به حل مشکلات تیم‌های ورزشی دارد که در این راستا برنامه‌ای تدوین شده است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر در مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور حضور دارد گفت: به سبب بدهی 15 میلیارد ریالی این تیم کمیته انضباطی اجازه بازی این تیم نداده بود که با رایزنی‌های انجام شده مجوز بازی این تیم صادر شد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه هیئت فوتبال استان بوشهر ضمانت پرداخت بدهی‌های تیم ایران‌جوان بوشهر را کرده است تصریح کرد: بر اساس ضمانت هیئت فوتبال استان بوشهر و توافق با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقرر شد تیم ایران جوان بوشهر تا قبل از بازی هفته چهارم بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کند.

نجفی تاکید کرد: ضمانت نهایی پرداخت بدهی تیم ایران جوان بوشهر را علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال متقبل شده است.

وی با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به حل مشکل تیم‌های ورزشی و توجه مدیرکل ورزش و جوانان به این مهم افزود: برای کمک به تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر 5 میلیارد ریال از سوی استانداری بوشهر تخصیص یافته است که تاکنون 2.5 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار