سومین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی ایران در استان ایلام با حضور اعضای این حزب و جناب آقای نمازی عضو شورای مرکزی حزب در کشور به عنوان سخنران و ناظر برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 07 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ همزمان با سومین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی ایران در استان ایلام مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی به پاس رشادت های آن بزرگوار برای اسلام تدارک دیده شد.

کنگره با خیر مقدم کاظم شفیعی به عنوان رئیس سومین کنگره استانی آغاز شد و با پرداختن به گزارش سالیانه حزب در استان و توصیف چشم انداز حزب در سال آتی ادامه یافت .

در ادامه جناب آقای خلیل احمدی به عنوان دبیر اول حزب در استان با توصیف رشادت های سردار شهید قاسم سلیمانی و تفسیر شرایط سیاسی روز، تنها راه حل بن بست خاورمیانه را صلح بیان کرد و افزود: شهادت حاج قاسم محور وحدت ملی در ایران می شود، حاج قاسم سیاست باز نبود اما سیاستدان بود و چه در درون ایران چه در بیرون ایران فقدان او یک خلا استراتژیک است و در درجه اول آمریکا فقدان آن را احساس نخواهد کرد.

وی اظهار داشت : ترامپ پشیمان می شود که حریفش را ناجوانمردانه حذف کرد سخنران پایانی کنگره جناب آقای علیمحمد نمازی نیز با صحبت پیرامون عملکرد حاج قاسم سلیمانی، به تشریح آینده سیاسی و بین المللی کشور پرداخت.

در بخش دوم کنگره، ضمن معرفی کاندیداهای شورای مرکزی، فرآیند انتخابات برگزار و در پایان شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران استان ایلام به شرح زیر اعلام گردید.


۱) خلیل احمدی
۲) حسن رستم زاد
۳) کاظم شفیعی
۴) الیاس جهانی
۵) حبیب اله منصورپور
۶) نوراله پورسردار
۷)ولی عباسی
۸) جمال حیدرنژاد
۹) صادق دریکوندی
۱۰) عصمت الیاسی
۱۱) آیت قیصر بیگی
۱۲) حسین امرایی
۱۳) اسلام کمری
۱۴) صحرا بیرامی
۱۵) فریبا صحرایی
۱۶) مهدی بسطامی
۱۷) صید احمد حیدری زادی
۱۸) صبریه رازی
۱۹) محمد صادقی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار