سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در نشست خبری طی سخنانی درباره مراسمات تشییع و خاکسپاری شهید سپهبد سلیمانی، گفت: امروز مراسم تشییع پیکر این شهید در عراق با شکوه برگزارشد و فردا صبح نیز پیکر ایشان به اهواز می آید و ساعت  7:30 تا 9:30  برنامه‌ای برای وداع با پیکر ایشان برنامه‌ریزی شده است.وی ادامه داد: پس از اهواز پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی به مشهد انتقال پیدا خواهد کرد. بعد از اتمام مراسم در مشهد پیکر ایشان به تهران انتقال پیدا می کند و ساعت 7:30 شب مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی در مصلی تهران برگزار می‌شود.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: مراسم تشییع جنازه و نماز بر پیکر مطهر این شهید از ساعت 8 صبح دو شنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و بعد از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد و بعد از تهران ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر مراسم وداع با پیکر ایشان در قم برگزار می‌شود و بعد از آن پیکر ایشان برای خاکسپاری به کرمان منتقل می‌شود.

سردار شریف اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در این مراسم پیام خاصی را به حامیان انقلاب اسلامی خواهد داشت که برخورد با دشمن و ایجاد امنیت دستور کاری است که از آن شهید به یادگار مانده است.