مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌شرقی گفت: شیوه‌نامه صدور پروانه ساخت‌ و ساز در خارج از محدوده و حریم شهرها با محوریت بخشداری‌ها توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به همه دستگاه‌های مشمول استعلام این فرآیند ارسال شده است.
کد خبر: ۸۱۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 02 January 2020

 علی‌اصغر عباس‌زاده امروز  در دومین جلسه گروه کاری تسهیلات و سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: باید تلاش شود تا تسهیلات مورد نیاز سرمایه‌گذاری به سهولت در اختیار متقاضیان گذاشته شود. 

وی افزود: ضرورت دارد به استعلام ها هرچه سریع‌تر پاسخ داده شود.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌شرقی گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان جمع‌بندی طرح‌های سرمایه‌گذاری استان را برای برگزاری نشست‌های سرمایه‌گذاری در دستور کار خود قرار می‌دهد و مکاتبات و پی‌گیری‌های لازم را در این زمینه به عمل می‌آورد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه پنجره واحد سرمایه‌گذاری زمان صدور مجوز برای سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهد، گفت: استفاده دستگاه‌ها از سامانه پنجره واحد در انجام استعلامات توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: شیوه‌نامه صدور پروانه  ساخت‌ و ساز در خارج از محدوده و حریم شهرها با محوریت بخشداری‌ها توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به همه دستگاه‌های مشمول استعلام این فرآیند ارسال شده است.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان گفت: در صورتی که استعلام‌های مربوط به تغییر کاربری توسط امور اراضی و از طریق سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری صورت پذیرد، در زمان درخواست پروانه ساخت و ساز از بخشداری‌ها، استعلامات انجام یافته قبلی برای بخشداری‌ها به صورت هوشمند به نمایش خواهد آمد و بخشداری‌ها با استناد به استعلام‌های صورت گرفته شده توسط امور اراضی از استعلام مجدد خودداری خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :