کارشناسان بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی رامسر از صبح امروز ارزیابی از مناطق خسارت دیده طوفان دیروز را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۰۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ 27 December 2019

کارشناسان بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی رامسر از صبح امروز ارزیابی از مناطق خسارت دیده طوفان دیروز را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رییس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی رامسر گفت: کارشناسان بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی این شهرستان صبح امروز با مراجعه به شهر و روستا‌های شهرستان رامسر ارزیابی واحد‌های مسکونی خسارت دیده ناشی از تند باد و وزش باد شدید دیروز را آغاز کردند.
غنمی افزود: افراد خسارت دیده از طوفان فردا برای دریافت تسهیلات بلاعوض با به همراه داشتن سند مالکیت، کپی شناسامه و کارت ملی و قبض آب و برق به بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان رامسر مراجعه کنند.
فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت: وزش تندباد شدید با سرعت ۸۶کیلومتر برساعت روز گذشته سبب خسارت به ۱۰۰واحد مسکونی و اماکن عمومی در نقاط مختلف شهری و روستایی شد.
محمد آزاد افزود: این تندباد موجب برداشته شدن بخش‌هایی از سقف منازل مسکونی و دامداری‌ها و تخریب تابلو‌ها و آتش سوزی‌ها شد که با تلاش دستگاه‌های اجرایی ذیربط خدمت رسانی صورت گرفت.
او گفت: این تند باد شدید تلفات جانی نداشت.
آزاد افزود: وزش بادشدید همچنین موجب تخریب سربندی بسیاری از واحد‌های مسکونی، تجاری و فروریختن تابلو‌ها و داربست‌ها و قطع برق و آب در برخی از مناطق شد که با تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی این مشکلات حل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار