حسن عزیزی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۷۵ درصد از اعتبارات تخصیص داده شده به مبلغ ۴۴۸ میلیارد تومان و با پیش‌بینی ۱۸ هزار و ۹۳۶ فرصت شغلی در مناطق زلزله زد استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۰۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 25 December 2019

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:دولت اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی توسط بانک های توسعه تعاون ، کشاورزی، صندوق کار افرینی امید، پست بانک ها برای ایجاد اشتغال به مناطق زلزله زده استان تخصیص داده است.

وی افزود: آمار عملکرد تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله زده استان به تفکیک ۱۰ شهرستان استان اعلام شده که ، سرپل ذهاب به عنوان اولین شهرستان با ۱۰۶۸۸ طرح به مبلغ۵۰۶۵۲۷۵ میلیون ریال و ۱۱۹۳۴ فرصت شغلی بیشترین آمار را داشته است.

مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: این شهرستان توانسته از مجموع آن طرح ها با ۶۰۸۷ طرح به مبلغ ۱/۶۱۹/۳۲۳ میلیون ریال انقعا قرارداد کند و به این تعداد طرح ۱/۶۱۶/۷۳۸ میلیون ریال پرداخت شده است.

عزیزی خاطر نشان کرد: شهرستان پاوه با ۳۲۶ طرح و اعتباری بالغ بر ۸۵۷/۹۶۷ میلیون ریال با ۴۸۳ طرح اشتغال پیش بینی شده به عنوان کمترین شهرستان در تعدادطرح های پیش پذیرش شده معرفی شده است.

وی در پایان گفت: این شهرستان توانسته برای  ۱۳۴ طرح ۱۸۵۲۷۲ میلیون ریال پرداخت  کند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار