بخش موقوفه «نظام مافی» بیمارستان روانپزشکی رازی با حضور وزیر بهداشت در ری بهره برداری شد.
کد خبر: ۸۰۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 22 December 2019

به گزارش تابناک تهران، صبح یکشنبه آئین بهره برداری از بخش موقوفه نظام مافی، بیمارستان روانپزشکی رازی در شهرری با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان و حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و خانواده واقف «نظام مافی» برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع در ضلع شمالی بیمارستان رازی با کاربری آسایشگاه بیماران روحی و روانی تأسیس و به بیماران خدمات دهی می‌کند.

گفتنی است که ساختمان موقوفه مرحوم دکتر «علی نظام مافی» به متراژ پنج هزار مترمربع و با ظرفیت ۱۵۰ تخت توسط خانواده مرحوم دکتر نظام مافی با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان جهت آسایشگاه بیماران روانی در مرکز آموزشی- درمانی روانپزشکی رازی احداث شده است.

لازم به ذکر است که مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی (امین آباد)، بزرگترین و قدیمی ترین مرکز درمانی روانپزشکی در کشور و منطقه خاورمیانه است که در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده و با استفاده از توان علمی و تخصصی اساتید و متخصصان بنام حوزه سلامت روان، علاوه بر ارائه خدمات روانشناسی و روانپزشکی بصورت سرپایی، به حدود یک هزار و ۲۰۰ بیمار بستری در این مرکز، خدمات پزشکی و توانبخشی ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار