سامانۀ بارشی امشب کرمان را ترک می‌کند؛
ابرهای باران‌زایی که از اواسط هفته‌ای که گذشت میهمان آسمان کرمان شدند و حسابی هم باریدند، از پنجشنبه شب از اینجا می‌روند. در عوض، سرمای شدیدی در راه است به‌طوری که هواشناسی پیش‌بینی کرده روز جمعه دمای هوا تا منفی چهار درجه‌ی سانتیگراد هم می‌رسد و این یعنی بعد از آبگرفتگی معابر، نوبت یخبندان رسیده است.
کد خبر: ۸۰۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 19 December 2019

به گزارش تابناک کرمان، رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه، به ایسنا گفت: «دمای شهر کرمان فردا در سردترین ساعات منفی چهار درجه سانتیگراد و در گرم‌ترین ساعات ۸ درجه سانتیگراد است و  از روز جمعه هم شاهد کاهش دما هستیم و احتمال یخ‌زدگی معابر و جاده‌ها و وقوع مه نیز دور از انتظار نیست».

حمیده حبیبی افزود: «امروز ناپایداری‌های جوّی در سطح استان ادامه داشت ولی امشب از این ناپایداری‌ها کاسته و این سامانه از استان خارج می‌شود».

وی درباره‌ی میزان بارش‌های چند روز گذشته نیز گفت: «میزان بارندگی در برخی از ایستگاه های هواشناسی تا پایان ساعت ۷ و نیم صبح امروز ۲۸ آذرماه در بافت ۶۵ میلیمتر؛ کهنوج ۶۷ میلیمتر، سیرجان ۴۸ میلیمتر، جیرفت ۳۹ میلیمتر، میانده جیرفت ۳۵ میلیمتر، رفسنجان ۲۰ میلیمتر، انار ۴.۶ میلیمتر، بم ۴.۸ میلیمتر، شهربابک ۳۵.۵ میلیمتر و کرمان ۳۲ میلیمتر بوده است». وی افزود: «همچنین میزان بارندگی در ایستگاه‌های لاله زار ۱۸ میلیمتر، شهداد ۸.۵ میلیمتر، ساردوییه ۳۱ میلیمتر، ارزوییه ۴۴ میلیمتر، بردسیر ۲۵ میلیمتر، ماهان ۲۸ میلیمتر، قلعه‌گنج ۳۶ میلیمتر، نرماشیر ۴.۴ میلیمتر و عنبرآباد ۲۷ میلیمتر بوده است».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار