به دنبال وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای مسکونی طبقه دهم یک ساختمان 10 طبقه واقع در شهرک شهید باقری تهران یک مادر و دو فرزندش گرفتار شده بودند که آتش نشانان توانستند ساکنان گرفتار شده را از میان دود و آتش از مرگ حتمی نجات
کد خبر: ۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴ 25 February 2015
 مانور امداد و نجات و اطفای حریق در ساختمان در حال ساخت فناوری های نوین دانشگاه گیلان برگزار شد.این مانور گرفتار شدن دختربچه ای در طبقه سوم ساختمان در حال حریق شروع شد که در نهایت منجر به نجات دختر بچه و شهادت نمادین آتش نشان ناجی شد.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت: این مانور با همکاری سازمان آتشنشانی ، اورژانس ، نیروی انتظامی ، شرکت برق و گاز برگزار شد.

بابک توکلی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این مانور، افزود: به نمایش گذاشتن توانمندی ها و میزان آمادگی سازمان های مختلف در مواجهه با حوادث غیرمترقبه از اهداف برگزاری این مانور است.

گرامیداشت یاد و خاطره آتش نشان فداکار امید عباسی نیز یکی از اهداف این مانور عنوان شد.

به دنبال وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای مسکونی طبقه دهم یک ساختمان 10 طبقه واقع در شهرک شهید باقری تهران یک مادر و دو فرزندش گرفتار شده بودند که آتش نشانان توانستند ساکنان گرفتار شده را از میان دود و آتش از مرگ حتمی نجات دهند.

بعد از این حادثه، عباسی به بخش ICU بیمارستان پیامبران منتقل شد و تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص قرار گرفت اما تلاش پزشکان به نتیجه نرسید و نهایتا دچار مرگ مغزی شد. 

بیش از 17 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان تحصیل می کنند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار