عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهریار برای تهیه دوربین و نصب آن در سطح شهر تصویب شد.
کد خبر: ۸۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 22 August 2015
شامگاه جمعه علیرضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهرشهریار در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از دغدغه های جدی شهروندان و مسئولان در این منطقه گره های ترافیکی و کندی روند حمل و نقل در برخی از محورهای پر تردد است.

وی افزود: استقرار دوربین های مدار بسته در نواحی پر تراکم از راهکار هایی است که باهدف تسهیل روند حمل ونقل و کنترل ترافیک در این شهر پیش بینی شده است.

صفرزاده گفت: تامین و تقویت فیبر نوری از ضروری ترین پیش نیازهایی است که لزوم بکارگیری و توسعه آن در احساس می شود و بهره برداری از آن مستلزم تامین زیرساخت های مورد نیاز در این عرصه است.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده، مقرر است اقدامات لازم برای تامین امکانات مرتبط با آن عملیاتی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شهریار گفت:سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی این پروژه تصویب شده که با تهیه دوربین ها و نصب آن در محورهای پرتردد، گام سازنده ای در راستای بهبود روند حمل و نقل برداشته خواهد شد.

صفرزاده یادآور شد: متولی اجرای این طرح، شهرداری شهریار است و امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع و دغدغه پارلمان شهری برای تسهیل روند حمل و نقل و کاهش ترافیک در شهریار، این پروژه تا پایان سال جاری راه اندازی شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار