کد خبر: ۸۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 20 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سرپرست تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال نوجوانان نفت وگاز گچساران به مرحله بعدی رقابت‌های هندبال نوجوانان کشور جام ریاست جمهوری صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، سعید پایاب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در آخرین دیدار مرحله مقدماتی تیم نفت و گاز گچساران با شکست 28 بر 15 تیم هندبال ملکان تبریز به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

وی بیان کرد: هندبالیست‌های نوجوان نفت و گاز گچساران با ارائه یک بازی قابل قبول در این دیدار توانایی‌های خود را برای حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها به نمایش گذاشتند.

سرپرست تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است و موقعیت مناسبی برای محک تیم‌ها است.

پایاب با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور 90 تیم داخلی و خارجی برگزار شده است، افزود: تیم هندبال نفت و گاز گچساران به عنوان تیم آینده دار گچساران جایگاه خود را در میان تیم‌های خارجی و داخلی به خوبی اثبات کرد.

وی عنوان کرد: در ادامه رقابت‌ها با ارائه یک بازی فنی و قابل قبول مسیر را برای رسیدن به فینال این مسابقات هموارتر می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار