دبیر شورای شهر اردبیل گفت: تقویت روحیه جهادی در مدیریت شهرداری اردبیل نباید مورد غفلت قرار گیرد، چراکه با این روحیه است که می‌توانیم در عرصه مدیریتی موفق عمل کنیم.
کد خبر: ۷۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 19 August 2015

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: شهرداری در سال‌های اخیر در اجرای متوازن طرح‌ها و پروژه‌ها در مناطق مختلف شهر با تصمیم گیری و تصمیم‌سازی شورای شهر موفق عمل کرده اما همچنان باید بعد نظارتی و بازرسی طرح‌های عمرانی و خدماتی انجام شده در شهرداری تقویت شود.

وی ضرورت استانداردسازی را در انجام امور و نظارت یک مرجع مشخص در این زمینه را بیان کرد و گفت: نباید دیدگاه‌های مختلف، متفاوت و غیراصولی در زیباسازی و بهبود سیمای شهری و چشم‌انداز آن مورد توجه قرار گرفته و دیدگاه‌های کارشناسی در نقطه مقابل مورد بی‌مهری باشد.

دبیر شورای شهر اردبیل ضرورت نگاه فنی و کارشناسی را به مباحث مطرح شده در این حوزه بیان کرد و افزود: باید روحیه مدیریت جهادی تقویت شده و امکان بهره‌گیری از این توانمندی بیش از هر زمان دیگر در حوزه مدیریت شهرداری فراهم آید.

صفری بهره‌برداری از نتایج جلسات اتاق فکر شهرداری را در بحث توسعه و نوآوری یادآور شد و تصریح کرد: همچنان در بحث جمع‌آوری نخاله و همچنین پسماندهای شهری موضوع نمک‌پاشی خیابان‌ها در فصل سرد و همچنین در مورد استفاده از ظرفیت‌های همکاری مشترک با پلیس راهور در بازگشایی و بستن معابر غفلت‌ و بی‌توجهی‌ انجام شده که ضروری است رفع شود.

وی استقبال شورا را از طرح‌های مطالعاتی، علمی و تخصصی انجام شده را بیان کرد و یادآور شد: ما هر چند می‌خواهیم به مبنای اقتصاد مقاومتی و بهره‌وری بیشتر در حوزه فعالیت‌های شورا و شهرداری توجه کنیم باید به نکات برجسته خروجی و اجرای طرح‌ها بیشتر از گذشته بها و ارزش داده و از آن استفاده کنیم.

دبیر شورای شهر اردبیل به هیچ‌وجه شورا قصد ورود به مسائل حاشیه‌ای را ندارد و همان‌ طوری که شهردار اعلام کرده، کارهای فرهنگی مقدم بر کارهای عمرانی شهرداری است و شورا نیز بر این باور است که در این راستا برنامه‌‌ریزی درست و دقیقی انجام دهد.

صفری در پایان سخنان خود پرهیز از اتلاف منابع، توجه به کیفیت اجرای پروژه‌ها و غنیمت شمردن فرصت باقیمانده از فرصت کاری را در انجام کارهای اجرایی و پژوهشی شهرداری اردبیل بسیار ضروری اعلام کرد و گفت: همه باید در انجام آن دقت کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار