امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ۱۳ آبان را روزی تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز، نماد آزادی خواهی، استکبار ستیزی و انسجام ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۷۹۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ 01 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: ۱۳ آبان روزی تاریخی و بسیار مهم در تاریخ ایران اسلامی است، در این روز بود که لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر شد.

وی افزود: از دیگر مناسبت های مهم روز ۱۳ آبان می توان به تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانشجو اشاره کرد که همه این رویدادها نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ۱۳ آبان نشان از ایستادگی ۴۱ ساله انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی دارد، یادآور شد: کینه توزی استکبار جهانی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده و هست، دشمنان از آینده روشن نظام اسلامی نگران هستند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشورمان از طرق مختلف دریغ نکرده اند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اتحاد و اقتدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال یکبار دیگر به رخ استکبار جهانی و متحدانش کشیده خواهد شد، اضافه کرد: مردم پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و آمریکا و دیگر متحدانش با تحریم نه تنها به اهداف اقتصادی بلکه به اهداف سیاسی خود نیز نخواهد رسید.

امام جمعه ایلام افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی به رغم تمامی تحریم‌ها و تهدیدها بر اصول و ارزش‌های انقلابی پافشاری کرده و تسلیم نشده است و این رمز پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار همچنین با گرامیداشت سالروز لغو امتیاز کاپیتولاسیون در آبان ۱۳۴۳ به فرمان امام راحل افزود: آمریکایی ها با این امتیاز قصد زیر پای گذاشتن حقوق حقه مردم کشورمان را داشتند که فرمان تاریخی امام راحل مانع از دستیابی آنان به اهداف از پیش تعیین شده خود شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار