معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: درخواست 30 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای تکمیل تجهیزات بیمارستان فرشچیان با سفر رئیس جمهور به همدان داده شده است.
کد خبر: ۷۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 20 August 2015
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: درخواست 30 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای تکمیل تجهیزات بیمارستان فرشچیان با سفر رئیس جمهور به همدان داده شده است.

به گزارش فارس؛رشید‌ حیدری‌مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بخش سرپایی مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب فرشچیان اظهار کرد: این پروژه به عنوان یکی پروژه‌های خیرساز قرار بود به صورت سهم 40 درصد از سوی بنیاد فرشچیان ساخته شود.

وی افزود: اما نه تنها 40 درصد ساخت این پروژه از سوی بنیاد به موقع به پایان رسید بلکه در سال 91 تا 92 با مواجهه بحران و کمبود اعتبار بنیاد در ساخت مابقی نیز کمک کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه این بیمارستان یک مرکز آموزشی درمانی است، گفت: از لحاظ قانونی واگذاری بخش آموزشی به بخش دیگر مقدور نیست اما بخش آنژیو بر اساس قرارداد به بنیاد واگذار شده است.

وی از مجوز استخدام 94 نفر در این بیمارستان خبر داد و افزود: طی مهر ماه سال جاری با برگزاری آزمون این نیروها که بیشتر در بخش درمان است، اضافه خواهند شد.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه در خصوص میزان بدهی به بنیاد فرشچیان هنوز به جمع‌بندی کامل نرسیده‌ایم، افزود: در خصوص جذب اعتبار برای تکمیل چهار بیمارستان در شهرستان بهار، تویسرکان، نهاوند و نیز اکباتان همدان که جزء تعهدات وزارت مسکن است و ما بهره‌بردار هستیم، طی سفر رئیس جمهور تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بخش مشاوره و تغذیه و بازتوانی بیمارستان فرشچیان از بخش‌های مهم و پرکاربرد خواهد بود، افزود: تجهیزاتی که در بیمارستان اکباتان قابلیت استفاده را داشت و به روز بود، به این مرکز انتقال داده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه امیدواریم بیمارستان فرشچیان به مرور نیز با وسایل پیشرفته تجهیز شود، گفت: درخواست 30 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای تکمیل تجهیزات این بیمارستان با سفر رئیس جمهور به استان داده شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری دستگاه ام‌آر‌ای در بیمارستان بعثت طی چند هفته آینده و نیز استفاده از دستگاه‌های تصویربرداری برای اولین بار در بیمارستان‌های دولتی طی چند هفته آینده، افزود: دستگاه ام‌آر‌ای برای نخستین بار در بخش دولتی بهره‌برداری خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار