کد خبر: ۷۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 19 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد شهردار یاسوج تکلیف عمده‌فروشان این شهر، مستقر در خیابان ۱۳ آبان(معروف به عمده‌فروشان) که سال‌ها بحث جابجایی آنان مطرح بود را مشخص کرد.

 محمدعلی جاوید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بدون تعارف با انتقال عمئه فروشان به منطقه سروک مخالفم و این کار را به صلاح نمی‌دانم.

شهردار یاسوج افزود: نظر شهرداری این است که انتقال عمده‌فروشان این شهر به بیرون از شهر، نیاز نیست بلکه ساماندهی مورد نیاز است.

وی گفت: به عنوان شهردار معتقدم، عمده‌فروشی‌های یاسوج باید به بلوارهای بزرگ شهر منتقل شوند نه به بیرون از شهر.

دلایل رد گزینه "سروک

جاوید ادامه داد: مکانی که در بیرون از شهر و در منطقه بکر سروک برای استقرار عمده‌فروشان در نظر گرفته شده، عملا اراضی کشاورزی زیادی را از چرخه تولید خارج می‌کند و بافت بکر و روستایی منطقه زیبای سروک را بر هم می‌زند.

شهردار پایتخت طبیعت ایران با بیان اینکه مکان در نظر گرفته شده موجب ایجاد گره ترافیکی در این منطقه می‌شود، و پیشنهاد علمی نیست، تصریح کرد: عمده‌فروشی یک صنف آلاینده نیست و تنها مزاحمت آن برای مردم و شهر بحث ترافیک آن است که با انتقال به یک بلوار بزرگ مشکل ترافیکی آن نیز برطرف می‌شود.

بلوارهایی که احتمال انتقال عمده‌فروشی‌ها به آنجا وجود دارد

وی گفت: بلوار ارم، بویراحمد و قرنی از جمله بلوارهایی است که می‌شود عمده‌فروشی‌ها را به آن‌جا منتقل کرد.

جاوید با تأکید بر مخالفت با انتقال عمده‌فروشی‌ها به مناطق بیرون از شهر خاطرنشان کرد: برای رفع ترافیک ملال‌آور این خیابان، صنف عمده‌فروشان را ساماندهی می‌کنیم.

وی گفت: نظر شهرداری این است که به جز موارد مطروحه، مسئولان به دنبال گزینه جدیدی نباشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار