فرمانده انتظامی ایلام
فرمانده انتظامی ایلام از تردد یک میلیون و ۴۲۰ هزار زائر از اول ماه صفر تا امروز در مهران خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 12 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار  نور علی یاری در پایانه مرزی مهران  اظهار داشت :فضای بسیار معنوی در مرز بین المللی مهران حاکم است و خدا را شکر اقدامات زیبایی در سطح استان انجام شده است .

وی گفت: امنیت کامل در مرزاستان ایلام حکمفرما است مخصوصا امنیت  مسیر جاده های که منتهی به مرز مهران است.
 
 این مقام انتظامی استان در ادامه افزود: همکاران بنده اقدامات بسیار چشمگیری انجام داده اند و از اول صفر تا کنون یک میلیون و ۴۲۰ هزار ورود و خروج داشته ایم که از مجموع این آمار، ۸۰ درصد خروج پیدا کرده و ۳۰ درصد ورود داشته اند.

وی گفت :در جاده های  مواصلاتی به مهران ترافیک بسیار سنگین است و  از اول صفر تا کنون ۱۶۰هزار خودرو در پارکینگ ها پارک  و در حال  حاضر نیز تعداد زیادی در تردد هستند.

سردار یاری تصریح کرد: پلیس راهور ناجا و پلیس راهور استان تمهیدات لازم را فراهم کرده ند، گلوگاه ها  و نقاط پر حادثه را با استقرار اکیپ هایی  پوشش داده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پارکینگ ها از ظرفیت بالایی برخوردارهستند که انتظار داریم رانندگان خودرو ها را در پارکینک های شهر مهران پارک کنند و الحمدالله امنیت کامل در پارکینگ ها حکمفرما است .

وی گفت: ۷۸درصد پارکینگ اربعین در شهر مهران پرشده و توسط پلیس راهور و مسئولان استان، ۳۰هکتار پارکینگ در شهر ایلام پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: زائران با توجه به برگ ترد خود که برای هرکدام از مرزهای ۴گانه تایید شده است جهت خروج به آن مرز مراجعه کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار