نماینده مردم ساری در مجلس گفت: به 1700 روستاهای مازندران با تانکر آبرسانی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 18 August 2015
به گزارش تابناک نقل از ایسنا محمد دامادی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان مازندران که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت:  مازندران استانی یکپارچه است و شرق و غرب در مازندران مطرح نیست و نمایندگان همان دغدغه‌ای که نسبت به فرودگاه ساری دارند با تکمیل فرودگاه نوشهر نیز هم‌نظر هستند.
وی وجود سند آمایشی مازندران را در توسعه آن یک ضرورت دانست و افزود: بدون سند آمایشی استان تمام اقدامات ما راه به جایی نمی‌برد.
نماینده مردم ساری با اشاره به وجود 30 هزار بیکار طبق آمار غیر رسمی در مازندران، تصریح کرد: نباید در کشور طوری برنامه‌ریزی کرد که سرمایه‌گذاران  فقط سراغ برخی از استان‌ها را بگیرند و دریا و جنگل مازندران بی‌بهره بماند.
وی با اعلام اینکه 1700 روستاهای مازندران با تانکر آبرسانی می‌شود، افزود: درباره جدول شماره 9 بودجه باید به مازندران با توجه به حجم مسافران ویژه دیده شود.
دامادی خواستار توجه ویژه به تکمیل پارک موزه دفاع مقدس شد و گفت: در  اهمیت تکمیل این موزه فرهنگی 180 امضا در مجلس جمع‌آوری کردم.
وی با بیان اینکه مازندران الگوی کشت ندارد و هنوز نمی‌دانیم چه می خواهیم، افزود: ما می‌توانیم سد گلورد و سد کسلیان را بسازیم و از هدر رفت بیش از 80 درصد آب‌های روان جلوگیری کنیم.
دامادی اظهار کرد: اگر دولت کارخانه چوب و کاغذ را دریابید می‌تواند اشتغال خوبی را ایجاد کند
وی افزود: چشمه سورت در مازندران بی‌نظیر است که متاسفانه به سادگی در حال از بین رفتن است و باید به آن توجه کنیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار