مدیر جهاد کشاورزی لنده؛
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده از اجرای عملیات احداث و بازگشایی جاده های بین مزارع کشاورزی در سطح ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 04 October 2019

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده از اجرای عملیات احداث و بازگشایی جاده های بین مزارع کشاورزی در سطح ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

همتی نژاد گفت: یکی از عمده ترین مشکلات کشاورزی شهرستان لنده نبود جاده بین مزارع هست که انشالله قبل از کشت پاییزه امسال به همت بنیاد محترم علوی این مشکل برطرف خواهد شد.
وی افزود؛ این عملیات با هدف تسهیل در تردد کشاورزان و بهره برداری بهینه از اراضی کشاورزی و انتقال آسانتر محصولات تولیدی و کاهش هدر رفت محصول در زمان برداشت اجرایی می شود که اجرای کامل آن میتواند به اقتصاد جامعه کشاورز کمک فراوانی کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت؛ این عملیات با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال جهت احداث ۲۰ جاده بین مزارع در روستاهای شهرستان انجام میگیرد و در صورت تامین اعتبار در سالهای آتی مشکل جاده بین مزارع در همه مناطق شهرستان حل خواهد شد.

ایشان از بهره براداران این شهرستان خواست با حمایت و همراهی کمک کنند تا قبل از کشت پاییزه این عملیات به اتمام برسد.

گفتنی است جاده بين مزارع به اين دليل كه از زير ساخت ها در حوزه کشاورزی مي باشد مي تواند براي مراحل كاشت، داشت و برداشت مسير رفت و آمد كشاورز را تسهيل داده و هزينه ها را كاهش دهد.

اهداف این طرح در شهرستان لنده بهبود راه هاي صعب العبور، ساخت مسير مناسب و هموار جهت تردد ماشين آلات و ادوات كشاورزي، تسريع در حمل و نقل محصولات كشاورزي و رفت وآمد كشاورزان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار