دکتر سمیه قاسمی طوسی در مراسم افتتاحیه نخستین پارک مخصوص بانوان نوشهر که با حضور مدیران شهری و شهروندان انجام شد، ضمن تبریک به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد همه شهدا از شهیدان مدافع وطن تا مدافعان حرم بر ضرورت نشاط‌افزایی در میان زنان و دختران جامعه تأکید کرد و گفت: افزایش نشاط در میان زنان و دختران، مقدمه افزایش مشارکت زنان است.
کد خبر: ۷۸۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ 29 September 2019

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به حمایت جدی استاندار از افزایش مشارکت زنان،گفت: امروزه «افزایش مشارکت زنان» امری است که همه بر آن توافق دارند چون زنان و دختران ما، افرادی فاضل و فرهیخته و کارآفرین و صاحبِ اندیشه هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور نماینده زن از استان مازندران در مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی تأکید کرد: به موازاتِ افزایش مشارکت زنان، یکی از برنامه‌های محوریِ استاندار مازندران، فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی است به شکل و طرحی که مناسب شأن زنان جامعه باشد.

دکتر قاسمی طوسی در ادامه توضیح داد: ایجاد مراکز مناسب تفریحی و ویژه زنان، به افزایش نشاط اجتماعی کمک می‌کند و ما باید تا جایی‌که ممکن است مراکز تفریحی و ورزشی مخصوص زنان را در استان، گسترش دهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروزه در شرایطی هستیم که برخی آسیب‌ها همانند اعتیاد، به سمت زنانه شدن متمایل شدند و  ما می‌توانیم با تزریق نشاط اجتماعی، تشویق زنان به ورزش و تفریحات سالم در فضایی که مناسب با روح و جسم آنان باشد، از جسم و روح دختران و مادران صیانت کنیم.

دکتر قاسمی طوسی همچنین ضمن قدردانی از شهرداری و اعضای شورای شهر و فرماندار نوشهر، از مدیران دستگاه‌ها و ادارات دیگر ازجمله ورزش و جوانان خواست در ایجاد فضاهایی مخصوص زنان برای انجام ورزش و تفریحات سالم تلاش کنند.

گفتنی است پارک مخصوص بانوان که توسط دکتر سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و با حضور امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانوان ادارات شهرستان افتتاح شد 

مصوبه شورای شهر نوشهر بود که با هدف ارج نهادن به شأن زنان، در دستور کار قرار گرفت و در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در مجاورت باشگاه افسران احداث شد و امکانات تفریحی ورزشی نظیر پیست دوچرخه سواری، سالن ایروبیک، فضاهای ورزشی برای والیبال، پینگ پنگ و پیاده‌روی مجهز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار