فدراسيون انجمن هاي ورزشي با وجود نوپا بودن و كم بودن سابقه از عملكرد بسيار خوب و قابل قبولي برخوردار بوده است و در اين چند سال اخير با پرورش ورزشكاران خوب توانسه است اين موفقيت خود را به اثبات برساند.
کد خبر: ۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸ 24 February 2015

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور گفت:  هیچ یک از لوازم و تجهیزات رشته های 20 گانه انجمن های ورزشی در داخل تولید نمی شود و این در آینده به معضل اصلی فدراسیون تبدیل خواهد شد.

محمد علی پور در مجمع انتخاباتی رییس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی اظهار کرد: برای توسعه رشته های این فدراسیون نیاز است تجهیزات و لوازم انها تولید داخلی شود از این رو صحبت هایی با وزیر انجام داده ایم تا برای سال آتی تجهیزات لازم را خریداری و در اختیار هیات های استانی قرار دهیم و در ادامه زمینه را برای تولید فراهم سازیم.

رئيس فدراسيون انجمن هاي ورزشي كشور گفت: بايد نگاه ويژه ي به ورزش كشور شود و اگر بخواهيم اين رشته هاي نوپا در كشور توسعه پيدا كند بايد مسولان حمايت كنند و مشكلات حل شود.

وي اظهارداشت: فدراسيون انجمن هاي ورزشي با وجود نوپا بودن و كم بودن سابقه از عملكرد بسيار خوب و قابل قبولي برخوردار بوده است و در اين چند سال اخير با پرورش ورزشكاران خوب توانسه است اين موفقيت خود را به اثبات برساند.

وي افزود: در استان آذربايجان شرقي با وجود مدير با تدبير و آگاهي مثل جناب اقاي اسبقيان بايد هم شاهد عملكرد خوب و رضايتمندي از اين هئيت در استان آذربايجان شرقي باشيم.

وی اضافه کرد: در مسیر توسعه فدراسیون عوامل و شرایط دیگری نیز دخیل است که می توان به آموزش و همچنین توجه به استان ها اشاره کرد که فدراسیون در این خصوص نیز برنامه هایی دارد.

علی پور به مدت فعالیت این فدراسیون اشاره کرد و گفت: چهار سال و اندی از فعالیت این فدراسیون با تحت پوشش قرار دادن 20 رشته آغاز شده و از زمانیکه رشته های مختلف تحت حمایت این فدراسیون قرار گرفته اند آمار موفقیت ها و کسب مدال های بین المللی نیز بالا رفته است.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون نوپای انجمن های ورزشی با توجه به تازه کار بودن، راه سختی را پیش رو دارد اما در مدت کم فعالیت توانسته انجمن های ورزشی را رو به جلو حرکت دهد و هشت انجمن در این مدت توانسته اند به عضویت هیات رییسه های آسیایی و جهانی درآیند.

وی همچنین به موفقیت انجمن های ورزشی در بازی های ساحلی تایلند اشاره کرد و گفت: در این مسابقات هفت مدال از سوی انجمن های ورزشی کسب شده که موفقت بزرگی است این در حالیست که این انجمن های در مدت فعالیت خود چنین موفقیت هایی را نداشتند.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی همچنین به برگزاری مجمع عمومی در اردیبهشت ماه سال آتی اشاره کرد و افزود: در این مجمع عملکرد انجمن های و هیات ها به منظور رتبه بندی ارزیابی می شود.

علی پور به اعتبار اندک ورزش در کشور نیز اشاره کرد و گفت: اعتباری که در ورزش کشور هزینه می شود با دیگر کشورها قابل قیاس نیست و با این اعتبارات نمی توان برای ورزش کشور کاری کرد در حالی که ورزش کارایی بسیاری در ایجاد نشاط در کشور دارد و باید همانند آموزش و پرورش از ورزش نیز حمایت شود.

وی از شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی به عنوان غده سرطانی در ورزش نام برد و گفت: این غده که روز به روز در حال بزرگ شدن است تمامی اماکن ورزشی را در اختیار گرفته و شاید فردا قهرمانان ورزشی نیز برای انجام تمرینات از جیب شخصی هزینه بپردزاند و این معضل ورزش در آینده خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار